۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۹:۳۸
کد خبر: 84735202
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهروندان داراب ۵ میلیارد ریال  برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک کردند

شیراز - ایرنا- رئیس انجمن حمایت از زندانیان داراب گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در داراب برگزار شد و شهروندان این شهرستان بیش از ۵ میلیارد ریال اهدا کردند.

ابوذر علیاری روز دوشنبه در حاشیه مراسم جشن گلریزان در داراب افزود: انجمن حمایت از زندانیان شهرستان داراب سالهاست که در انجام خدمات مشاوره ای و حمایتی از زندانیان و خانواده های آنها فعال بوده است.

علیاری افزود: این نهاد حمایتی در سال گذشته فعالیت های چشمگیری در راستای آزادی زندانیان غیرعمد داشته و خیرین دارابی نیز با حضور فعال خود اسباب  آزادی این زندانیان را فراهم نموده اند.

فرهاد سعدی فرماندار ویژه داراب نیز ضمن تقدیر و تشکر از خیرین دارابی گفت: خیرین شهرستان در حوزه های آموزش و پرورش؛ بهداشت و درمان؛ آزادی زندانیان و ... فعالیت چشم گیر داشته و در استان فارس سرآمد هستند.

وی از پرداخت بیش از ۵۰۵ میلیون تومان کمک  این خیرین قدردانی کرد و افزود: این اقدام مردم شریف داراب سبب شد امسال با این پرداخت مالی داراب در جایگاه اول آزادی زندانیان فارس قرار گیرد.

این مراسم در جنت شهر داراب نیز برگزار شد  خیرین نوایگانی بیشترین پرداخت مالی را با ۱۰۰ میلیون تومان به خود اختصاص دادند.

شهرستان داراب در فاصله ۲۵۴ کیلومتری شرق شیراز دراستان فارس قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha