۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۲۲
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84735728
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع: ایران به نقطه امید مظلومان جهان تبدیل شده است

سنندج- ایرنا- رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: امروز ایران اسلامی از اقتدار دفاعی بالایی برخوردار و به نقطه امیدی برای مظلومان جهان از جمله مردم فلسطین، لبنان، سوریه و یمن تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور روز جمعه در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در سنندج اظهار داشت: امروز شرایط متفاوت بوده و ایران اسلامی در اوج اقتدار دفاعی قرار دارد، به طوریکه دشمنان جرات تعرض به خاک کشورمان را حتی نمی‌توانند در سر بپرورانند و به آمریکا و اسراییل هشدار می دهیم که اگر غلط اضافی کنند، تلاویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه امروز نیروهای مقاومت روحیه دیگری گرفته و در مقابل رژیم صهیونیستی با قدرت ایستاده‌اند، افزود: اگر رژیم اشغالگر به فلسطین موشک و گلوله آتشین بزند، جواب آنان موشک و گلوله آتشین است و این مهم به اقتدار نظام اسلامی و حمایت کشورمان از ملت مظلوم فلسطین بر می گردد.

رییس سازمان عقیدتی، سیاسی وزارت دفاع حمایت از مردم فلسطین را امری دینی و انسانی عنوان کرد و ادامه داد: طبق فرموده پیامبر(ص)، کسی که فریاد مظلومی را در جهان بشود و برای کمک به او نشتابد، مسلمان نیست، بنابراین پشتیبانی از قدس شریف، بر هر انسان مسلمانی واجب است.

حجت‌الاسلام آقاجانپور به کشتار بی‌رحمانه مردم فلسطین و آوارگی هزاران نفر از آنان توسط رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: دشمنان قرآن و اسلام امروز دست به هر جنایتی می‌زنند و عجیب این است که برخی کشورهای اسلامی نیز راه سازش را با اسراییل و آمریکا پیش گرفته و به آنان دست دوستی می‌دهند.

وی با بیان اینکه انگلیس و آمریکا و کشورهای غربی که دم از دموکراسی و دفاع از حقوق بشر می زنند، از ظالمان و غاصبان حمایت می‌کنند، اضافه کرد: کشتار مردم مظلوم فلسطین در صبرا و شتیلا و هزاران جنایت دیگر، نشان از خونریز بودن رژیم صهونیستی و حامیان آن دارد.

رییس سازمان عقیدتی، سیاسی وزارت دفاع، جامعه اسلامی را دچار تشتت و تفرقه توصیف کرد و اظهار داشت: امروز جهان اسلام باید دست دوستی دهند، در مقابل دشمن بایستند و این مهم با اتحاد و آمادگی نظامی و دفاعی قابل تحقق است.

حجت‌الاسلام آقاجانپور به فرموده پنج سال پیش رهبر معظم انقلاب مبنی بر نابودی رژیم صهیونیستی تا ۲۵ سال آینده اشاره و تاکید کرد: این وعده در حال تحقق است و امروز مقاومت در درون سرزمین‌های اشغالی شکل گرفته که بسیار امیدبخش است.

وی از حضور پرشور مردم سنندج در راهپیمایی روز قدس تقدیر کرد و ادامه داد: این روز در حقیقت روزی خدایی است، چراکه ملت اسلام را در برابر چشم تمام دنیا، در ماه رمضان به میدان آورده است.

در پایان این مراسم، قطعنامه پنج ماده‌ای قرائت شد و راهپیمایان با شعارهای «الله‌اکبر، الله اکبر خامنه‌ای رهبر» بر آن مهر تایید گذاشتند و بر حمایت از ملت مظلوم فلسطین تاکید کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha