مقاومت، تنها راه نجات از اشغالگری رژیم صهیونیستی است

مهاباد - ایرنا - رییس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد گفت: ادامه مقاومت ملت مظلوم فلسطین تنها راه نجات از اشغالگری اسرائیل است و توطئه سازش با این رژیم ناپاک هرگز به نتیجه نمی رسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام یاسر آقامحمدی روز جمعه در آیین راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان مهاباد افزود: تاریخ نشان داده هرگاه در مقابل جهان غرب و رژیم کودک کش صهیونیستی مقاومت شده است آنها نیز از مواضع خود کوتاه آمده اند.

وی ادامه داد: زمانی نهضت مقاومت در مقابله رژیم صهیونیستی با سنگ بود ولی امروزه استفاده از سامانه های موشکی باعث شده تا توان اشغالگری را از دشمنان گرفته است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی مهاباد با اشاره به سازش برخی از کشورهای مسلمان با رژیم صهیونیستی گفت: عادی سازی روابط سران کشورهای مسلمان نوعی خیانت به خون هایی است که در ۷۰ سال گذشته در دفاع از قبله مسلمان ریخته شده است.

حجت الاسلام آقامحمدی اضافه کرد: سران کشورهای مسلمانی که در این خیانت نقش دارند باید به دامان اسلام و مقاومت بازگشته و از انجام این عملکرد ننگین و شرمسارانه خود توبه کنند.

وی با اشاره به تحرکات جدید صهیونیست ها در مناطق مختلف جهان علیه مسلمانان گفت: توهین به مقدسات مسلمانان در برخی از کشورها نباید ساده انگاشته شود و دولت های مسلمان باید نسبت به این اعمال آنان واکنش تند و عبرت آموزی بدهند.

حجت الاسلام آقامحمدی با بیان اینکه اتحاد و وحدت، قدرت مسلمان را دو چندان می کند گفت: امروزه بیش از ۵۰ دولت اسلامی با ۲ میلیارد نفر جمعیت که دارای منابع و سرمایه های عظیم خدادادی هستند متاسفانه اتحاد لازم را در مقابل کشورهای استکبار ندارند.

وی با بیان اینکه برگزاری روز قدس تا زمان رهایی قبله مسلمانان از تهدید دشمنان همچنان برگزار خواهد شد افزود: مبارزه تمام مسلمانان نیز تا آزادسازی مسجدالاقصی از چنگال رژیم جعلی صهیونیستی تداوم دارد.

به گزارش ایرنا، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس است؛ حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ این روز را برای حمایت از مردم فلسطین نامگذاری کرد و از مسلمانان جهان خواست برای حمایت از مردم فلسطین و کوتاه کردن دست رژیم صهیونیست در سرزمین های اشغالی راهپیمایی کنند؛ در این روز مراسم های متعددی در کشورهای مختلف جهان در حمایت از فلسطینیان برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha