۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۰۲
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84736016
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه مهاباد: جنگ رسانه‌ای استکبار، جای ظالم و مظلوم را عوض کرده است

مهاباد - ایرنا - امام جمعه مهاباد گفت: جنگ رسانه ای اسکتبار جهانی که در راستای اهداف سیاسی و منافع شان صورت می گیرد بدون در نظر گرفتن ضوابط حقوق بشری، جای ظالم و مظلوم را در دنیا عوض کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته افزود: امروزه تمام رخدادها و جنگ ها توسط رسانه های غربی بدور از واقعیت و تنها در راستای اهداف خودشان مخابره می شود.

وی معیارهای حقوق بشر توسط استکبار جهانی را دوگانه دانست و ادامه دارد: امروز این کشورها دفاع مردم فلسطین از ناموس و وطن خود را تروریسم خوانده و این درحالی است که مردم اوکراین را قهرمان قلمداد می‌کنند.

امام جمعه مهاباد ضمن انتقاد از رفتارهای سران کشورهای مسلمان در مواجه به رژیم صهیونیستی نیز اظهار کرد: جسارت های این رژیم کودک کش در سایه عادی سازی روابط و بازگشایی سفارت آنها در برخی از کشورهای مسلمان بوده است.

ماموستا امامی با بیان اینکه امیدی به سازمان های مدافع حقوق بشر در جنگ های داخلی کشورهای مسلمانان نیست گفت: سکوت معنادار در مقابل حوادثی که در تاریخ برای مسلمانان از جمله حمله صدام به کشورمان و استفاده از سلاح شیمایی، جنگ های یمن، عراق و روسیه و فلسطین نشان می دهد که برخی از سران کشورهای مسلمان باید در رفتارهای خود تجدید نظر کنند.

وی با اشاره به اینکه اغلب رفتارهای سران کشورهای مسلمان در تضاد خواسته ملت هایشان است گفت: میادین جنگ در کشورهای منطقه نتیجه اعتماد و مذاکره با به اسکتبار جهانی است و برای همه آشکار شد ه استکه مقاومت تنها راه نجات در مقابله با قدرت های زورگو است.

وی در ادامه ضمن تبریک فرارسیدن روز خلیج فارس، روز معلم، شورا و هفته کارگر گفت: از مسوولان ارشد کشور درخواست می کنیم نسبت به اجرایی شدن طرح رتبه بندی معلمان و حمایت از فرهنگیان هرچه زودتر اقدام کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha