۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۴۵
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 84736150
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه میامی: روز قدس برای نمایش وحدت امت اسلام هیچ گاه کمرنگ نمی‌شود

شاهرود - ایرنا - امام جمعه میامی گفت: روز قدس، به عنوان روزی برای نمایش وحدت امت اسلامی با حضور باشکوه مردم هیچ گاه کمرنگ و فراموش نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در مسجد جامع میامی با تقدیر و تشکر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس، افزود: پیامبر اکرم(ص) فرمود هرکس شب را به صبح برساند و به امور مسلمانان توجهی نداشته باشد مسلمان نیست و این تاکید نشان از یک رابطه مستحکم دینی بین مسلمانان دارد که آنان را نسبت به یکدیگر مسئول و  عضو یک خانواده بزرگ امت اسلامی می‌شمارد.
وی ابراز داشت: شرایط غیر انسانی رژیم صهیونیستی با حمایت گسترده همه کشورهای غربی و شرقی جامعه فلسطینی ایجاب می‌کند مسلمانان و آزادگان جهان با حمایت از جامعه مظلوم فلسطین به این ظلم بزرگ پایان دهند و زمینه احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین را فراهم سازند.
صفایی پور افزود: ملت بزرگ ایران با پیروی از رهبر معظم انقلاب و با حضور در صحنه‌های مختلف، نقشه‌های دشمنان را خنثی می کنند و از تحریم‌های ظالمانه هراسی ندارند.
وی ادامه داد: تقویت تولید ملی و بهبود وضعیت معیشتی مردم، توجه به رفع مشکلات واحدهای تولیدی، فعال‌سازی ظرفیت‌های ملی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی در سالی که به تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده است، ضرورت دارد.
امام جمعه میامی با تبریک روز شوراها، تصریح کرد: اعضای شوراها به عنوان مظهر مشارکت مردمی باید با روحیه بسیجی خدمت به مردم را عبادت دانسته و طبق وظایف قانونی با استفاده از همه ظرفیت‌ها، تفاهم و همدلی و دوری از مناقشات سیاسی و جناحی برای توسعه شهرها و روستاها فعالیت کنند.
خطیب جمعه میامی اظهار داشت: شوراهای اسلامی شهر و روستا برای برطرف کردن مشکلات مردم و پیگیری اشتغال جوانان تلاش کنند. 
صفایی پور با اشاره به روز جهانی کار و کارگر، کارگران را به عنوان ارزشمندترین عناصر جامعه برشمرد و تصریح کرد: کارگران ستون فقرات اقتصاد کشور و جامعه متدین و وفادار به انقلاب و نظام هستند.
وی با تاکید بر اینکه باید سعی کنیم تا ارزش کار و کارگر در جامعه به درستی تبیین شود، افزود: حقوق آنان باید مبتنی بر عدالت باشد و تلاش کارگران نیز بر پایه عدالت مورد سنجش قرار گیرد.
خطیب جمعه میامی گفت: بسیاری از طرح‌های نیمه تمام در سطح شهرستان نیازمند تلاش جدی مسئولان است و باید وعده‌های داده شده با عمل همراه باشد.
برپایی ایستگاه نقاشی بمناسبت روز قدس توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان از دیگر برنامه های نمازجمعه این هفته در میامی بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha