راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور اقشار مختلف مردم در شهرستان نیر برگزار شد

اردبیل-ایرنا- مردم مومن و انقلابی شهرستان نیر در استان اردبیل در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابانها آمدند.

به گزارش ایرنا اقشار مختلف مردم شهرستان نیر امروز جمعه همصدا با سراسر ایران اسلامی و سراسر جهان شعار حمایت از قدس شریف، ملت مظلوم فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی و غاصبان قدس را فریاد زدند.

در این مراسم که مسئولان شهرستان نیر هم حضور داشتند، شرکت کنندگان بار دیگر انزجار خود از اقدامات غیر انسانی، ضد حقوق بشر و جنایات رژیم کودک کش اسرائیل و حامیان این تروریست دولتی را به گوش جهانیان رساندند.

مردم در حالی که دست نوشته‌هایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، محکوم کردن غصب این سرزمین به خصوص قدس شریف را و مرگ برآمریکا، اسرائیل و انگلیس در دست داشتند، با سر دادن شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل، ظلم به زنان و کودکان بی دفاع غزه را محکوم کردند.

حضور مردم با زبان روزه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در شهرستان نیر، ایران، سراسر جهان و حتی کشورهای اروپایی و آمریکایی پیام آزاد سازی قدس شریف را به جهانیان فرستاد.

مردم سرزمین آفتاب تابان انقلاب اسلامی همچنین آل سعود را حامی رژیم جعلی اسرائیل و قاتل کودکان یمنی دانستند و شعار مرگ بر آل سعود هم سر دادند.

راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت ۱۱ صبح از میدان شهید قاسم سلیمانی آغاز شد و شرکت کنندگان بعد از طی مسیر خیابان امام خمینی  در میدان نمازی این شهرستان  قطعنامه پایانی قرائت شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha