۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۰۴
کد خبر: 84736274
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه قرچک: مردم ایران هیچ‌گاه در مقابل ظلم سکوت نمی‌کنند

قرچک - ایرنا - امام جمعه شهرستان قرچک گفت: مردم ایران اسلامی در مقابله با ظلم هیچ‌گاه سکوت نمی‌کنند و تا پیروزی بر آرمان‌های خود ایستاده‌اند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قرچک با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: مردم ایران با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر ثابت کردند که در مقابل ظالم پا برجا ایستاده و هیچ گاه پا پس نمی‌کشند، این مردم تا دست یابی به پیروزی پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند.
وی افزود: تمام کفار و مشرکان سال‌های سال برای از بین بردن اسلام برنامه‌ریزی کردند ولی امروز خروش ملت‌های مسلمان در دفاع از آرمان فلسطین ثابت کرد که آنان هیچ‌گاه نمی‌توانند بر اسلام و مسلمانان چیره شوند.
اسماعیلی خاطرنشان کرد: بصیرت و شناخت ملت‌های مسلمان و حضور به موقع در صحنه و بیان توطئه‌های دشمنان اسلام از سوی رهبر معظم انقلاب باعث شد تا دشمنان در مقابله با اسلام، شکست‌های پی‌درپی تحمل کنند که نمونه آن را می‌توان به شکست خفت بار طرح موسوم به معامله قرن مشاهده کرد.

خطیب جمعه قرچک تاکید کرد: حضور به موقع و به هنگام مردم ایران اسلامی در صحنه‌های دفاع از آرمان‌های انقلاب، امروز به خار چشم دشمنان تبدیل شده است و امروز شاهدیم که ملت مظلوم فلسطین به پشتوانه مردم ایران، در برابر ظلم رژیم اشغالگر قدس ایستاده و در اصل، پیروزی فلسطین، پیروزی مردم مسلمان به ویژه مردم جمهوری اسلامی ایران است.
اسماعیلی ادامه داد: مردم ایران در راه مقابله با دشمنان اسلام هزینه‌های بسیاری پرداخت کرده که نمونه آن رامی‌توان به شهادت شهدای محور مقاومت به ویژه حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد که قطعا خون این شهیدان موجب نابودی اسرائیل و تحقق وعده خداوند می‌شود.
وی گفت: شاید برخی افراد ساده‌اندیش با افکار مسموم اعلام کنند که حرکاتی نظیر راهپیمایی روز جهانی قدس تأثیری بر جنایات اسرائیل ندارد در صورتی که این اقتدار و عزت، قطعا موجب تقویت محور مقاومت و یأس و ناامیدی در جبهه دشمنان اسلامی خواهد شد.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha