تمدید اکران فیلم سینمایی موقعیت مهدی در کیش

کیش - ایرنا - اکران فیلم سینمایی موقعیت مهدی تا ١٣ اردیبهشت در جزیره کیش تمدید شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرد: موقعیت مهدی بهترین فیلم سینمایی چهلمین جشنواره فیلم فجر تا ١٣ اردیبهشت هر شب از ساعت ۲۱ در سینما لبخند جزیره کیش برای علاقمندان اکران می‌شود.

ساکنان و گردشگران جزیره کیش برای دریافت بلیت فیلم سینمایی موقعیت مهدی به سینما لبخند مراجعه کنند و یا با شماره ۴۴۴۵۴۶۴۷-۰۷۶ تماس بگیرند.

موقعیت مهدی اولین ساخته حجازی‌فر و از فیلم‌های تحسین‌شده چهلمین جشنواره فجر است که در ژانر دفاع مقدس برشی از زندگی یک قهرمان ملی را از زمان ترک مسوولیت شهرداری تا شهادت به دور از تکلف و خیال‌پردازی روایت می‌کند و گوشه‌ای از رشادت‌ رزمندگان در جبهه‌ها را به نمایش می‌گذارد.

این فیلم با محوریت چهار سال پایانی عمر مهدی باکری، در ۶ پرده موقعیت های مهم زندگی‌ شهید باکری و برادرش شهید حمید باکری را به تصویر می کشد.

مهدی باکری، فرمانده لشکر ۳۱ عاشورا که منصب شهرداری ارومیه را برای رفتن به جبهه‌ها ترک می‌کند، از برادر کوچک‌ترش حمید می‌خواهد به رغم مشکلاتی که برایش پیش آمده به منطقه برگردد و در کنار او باشد. حمید می‌پذیرد و همراه می‌شود. حالا بعد از عملیات خیبر، مهدی باید تنها به خانه برگردد، 

فیلم سینمایی موقعیت مهدی به کارگردانی هادی حجازی فر و تهیه کنندگی حبیب والی نژاد تولید مرکز سیمافیلم رسانه ملی است. این فیلم با ۱۴ نامزدی سیمرغ در چهلمین جشنواره فیلم فجر که بالاترین حدنصاب در تاریخ این جشنواره است، پنج عنوان شامل سیمرغ بهترین فیلم جشنواره، بهترین موسیقی متن، بهترین صدابرداری، بهترین جلوه های ویژه و بهترین فیلم اول را از آن خود کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha