تقدیر شورای هماهنگی ایلام از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

ایلام - ایرنا - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از حضور غرورآفرین مردم این استان در راهپیمایی روز قدس تقدیر کرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی شورای هماهنگی  تبلیغات اسلامی ایلام، متن بیانیه به شرح ذیل است: آخرین جمعه از ماه پرفیض و برکت رمضان‌المبارک، روز رساترین فریاد علیه سبوعیت و موجودیت نامشروع و غیر انسانی اشغالگری و کودک کشی و تجاوز صهیونیست ها  و روز حمایت همه جانبه از فلسطین قهرمان و قدس شریف بود .

 همه آمده بودند که بگویند راهبرد ایران اسلامی همان راهبرد تاریخی و تاریخ ساز امام راحل عظیم الشان و آن حمایت همه‌جانبه ، قاطع و صریح از ملت‌های مظلوم و ستمدیدۀ عالم به ویژه ملت مظلوم و قهرمان فلسطین است.

این حضور پرمعنا و کاملاً هدفمند، یکپارچه و متحد، همگام و همصدا با « امت بزرگ رسول الله (ص) » حول محور نخستین قبله‌گاه مسلمین ؛ نشان از عمق نفوذ استراتژی ایران اسلامی و کلام الهی و روشنگرانه و راهبرد حکیمانه و هوشمندانه بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) پس از گذشت بیش از چهار دهه از آن ، در قلوب میلیون‌ها انسان مسلمان و حتی آزادۀ جهان دارد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام  از خلق حماسه عظیم مردم ولایت مدار استان در راهپیمایی روز حمایت از قدس شریف و مظلومان فلسطین که نمایش شکوهمندی از اتحاد، انسجام و بصیرت را به منصه ظهور نهاد تقدیر و تشکر می‌نماید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha