۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۳۹
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84737091
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نفرات برتر مسابقه انتخابی تیم ورزش‌های سه گانه زنجان معرفی شدند

زنجان - ایرنا - مسابقه انتخابی تیم ورزش های سه گانه (ترای اتلون) استان زنجان در بخش آقایان به صورت منقطع به مدت ۲ روز در استخر شهید شهبازی و بلوار مهرانه زنجان برگزار شد و در پایان نفرات برتر مشخص شدند.

دبیر هیات ورزش ترای اتلون "سه گانه" استان زنجان روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقه به مناسبت گرامیداشت روز قدس در استان برگزار شد و در آن پوریا شامی، مهدی انصاری و آرتین نصیری به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.  

رسول مشهدلو افزود: منتخبان این مسابقه به عنوان تیم استان زنجان در مسابقات قهرمانی کشور که در روزهای ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت امسال در قم برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.  

به گفته دبیر هیات ورزش ترای اتلون "سه گانه" استان زنجان در زمان حاضر بالغ بر ۱۰۰ ورزشکار زن و مرد زنجانی در این رشته ورزشی در استان فعالیت دارند و هیات نیز به خاطر پرهزینه بودن این رشته ورزشی تاکنون هیچ مبلغی را به عنوان شهریه از آنان دریافت نکرده است.

ترای‌اتلون یا سه‌گانه یک ورزش ترکیبی است که شرکت‌کنندگان در آن با انجام سه مرحله استقامتی با یکدیگر رقابت می‌کنند. مراحل مسابقه شامل شنا، دوچرخه سواری و دو هستند. مسافت هر یک از این مرحله‌ها بسته به نوع مسابقه تغییر می‌کند. سه گانه از سال ۲۰۰۰ در هر ۲ بخش مردان و زنان وارد برنامه مسابقات المپیک شده‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha