۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۴۰
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 84738477
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع یکهزار و ۱۸۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و بیماران خاص دزفول

دزفول-ایرنا- همزمان با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و در آستانه عید سعید فطر، یکهزار و ۵۸۰ بسته معیشتی و بهداشتی روز یکشنبه بین نیازمندان و بیماران خاص شهرستان دزفول توزیع شد.

به گزارش ایرنا فرماندار ویژه دزفول روز یکشنبه در حاشیه توزیع این بسته‌های معیشتی گفت: موسسه آبشار عاطفه‌ها شعبه دزفول به کمک خیران این شهرستان تعداد ۶۰۰ بسته غذایی و بهداشتی را تهیه کرد.

علی فرهمندپور ارزش این بسته‌های معیشتی را ۴۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این بسته‌ها در مناطق محروم و بین مددجویان عضو این موسسه توزیع شدند.

وی با قدردانی از دست اندرکاران این موسسه بابت این اقدام، از خیران خواست در این راستا کمک کنند تا بنا به فرمان مقام معظم رهبری، محرومیت زدایی شود.

توزیع ۵۸۰ بسته معیشتی بین بیماران نیازمند و بیماران خاص دزفول

مدیرعامل انجمن خیرین سلامت دزفول نیز از توزیع ۵۸۰ بسته معیشتی بین بیماران نیازمند و بیماران خاص خبر داد و گفت: در دهه آخر ماه مبارک رمضان این تعداد بسته معیشتی به ارزش هر بسته چهارمیلیون ریال جمعا ۲ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال توسط خیرین حوزه سلامت تهیه شد.

کاظم اردو افزود: این بسته‌های معیشتی بین بیماران نیازمند به ویژه بیماران خاص شامل هموفیلی، تالاسمی، ام اس، کانسر، پیوند کلیه و دیالیزی توزیع شد.

وی ادامه داد: بسته‌های معیشتی شامل گوشت، برنج، روغن، حبوبات، رب گوجه، ماکارونی و ماسک بودند.

شهرستان دزفول از نظر کمک‌های مردمی و وجود خیران نیک اندیش در سطح کشور زبانزد بوده و از ابتدای شیوع کرونا تاکنون هزاران بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha