بیمارستان امام (ره) شهریار امسال به بهره‌برداری می‌رسد

شهریار - ایرنا - فرماندار شهرستان شهریار گفت: بر اساس دستور رئیس جمهور باید اقدامات لازم برای تکمیل و تجهیز بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار تا پایان سال انجام شود و این مرکز درمانی به بهره‌برداری برسد.

امیر عباس شفیع زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سرانه تخت بیمارستانی این شهرستان متناسب با نرخ رشد بالای جمعیت آن نیست.

وی اظهار داشت: یکی از مباحثی که در سفر اخیر رئیس جمهور به شهرستان شهریار و غرب استان تهران مطرح شد، تکمیل و تجهیز بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی امام خمینی (ره) بود.

شفیع زاده خاطرنشان کرد: هم اکنون میزان پیشرفت فیزیکی این بیمارستان به ۹۰ درصد می رسد و بخش پلی کلینیک آن به پایان رسیده و بخش غربالگری سرطان  که به صورت خیرساز در کنار آن در دست اجرا است.

فرماندار شهرستان شهریار ادامه داد: در سفر رئیس جمهور به غرب استان تهران و این شهرستان، بازدیدی از این مرکز درمانی انجام و در نهایت با دستور ایشان، بنا شد اقدامات لازم از جمله تخصیص اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و تجهیز این مرکز درمانی انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: با وجود سرانه پایین تخت بیمارستانی این شهرستان، مراکز درمانی شهرستان به بیماران شهرستان های مجاور نیز خدمت رسانی می کردند که با بهره برداری از بیمارستان های  ملارد و قدس، از این فشار کاری کاسته شد.

شفیع زاده به راه اندازی بخش توسعه ای بیمارستان امام سجاد(ع) در شهریار اشاره کرد و ادامه داد: با وجود یک مرکز درمانی برای جانبازان اعصاب و روان، در صورت بهره برداری از این بخش توسعه ای این مرکز و بیمارستان امام خمینی(ره)، تا حدود زیادی نیاز شهرستان شهریار به تخت بیمارستانی مرتفع می شود.

یکی از دستورات سفر اخیر رئیس جمهور به شهرستان شهریار، تکمیل و تجهیز بیمارستان امام خمینی (ره) بود که از زمان آغاز عملیات اجرایی آن نزدیک به سه دهه سپری می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha