۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۳۷
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84738787
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۳۷
کد خبر: 84738787
کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

شهرکرد- ایرنا- کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری روز شنبه ۱۱ اردیبهشت به مناسبت روز جهانی کار و کارگر با حضور جمعی از مسوولان در همایشی با عنوان "امتنان" تجلیل شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری در این آیین با بیان اینکه یک سوم جمعیت چهارمحال و بختیاری از جامعه کار و کارگر هستند، تصریح کرد: از این تعداد ۹۸ هزار نفر زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.

محسن مولوی ادامه داد: از مجموع کارگران زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی،۴۷ درصد در بخش صنعت، ۴۰ درصد در بخش خدمات و ۱۳ درصد در بخش کشاورزی فعال هستند.

مولوی کاهش حوادث کار را از مهمترین برنامه‌های استان  در حوزه کارگری برشمرد و گفت: با افزایش بازرسی از محیط‌های کار و کاهش حوادث می‌توان سلامتی کارگران را تضمین کرد که در همین راستا انجام هشت هزار بازرسی از محیط‌های کارگری در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: کاهش رسیدگی به شکایات کارگری و کاهش آسیب‌های اجتماعی از دیگر برنامه‌هایی که در این حوزه پیگیری می‌شود و جزو برنامه‌ است که اختلافات کارگری ۲۰ درصد کاهش پیدا کند.

حضور فعال کارگران در جبهه کار و تولید

جانشین فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری نیز در این همایش با اشاره به نقش کارگران در بخش تولید و اقتصاد اظهار داشت: کارگران در برهه‌های مهم و صحنه‌های تعیین‌کننده همواره در خدمت نظام و کشور بوده‌اند.

سردار علی افضلی ادامه داد: یکی از صحنه‌هایی که کارگران همچون سایر اقشار کشور در آن درخشیدند حضور در دفاع مقدس بود که نه تنها در جبهه حق علیه باطل نقش‌آفرینی کردند بلکه در پشت صحنه و در جبهه کارگری نیز نقش فعالانه‌ای ایفا کردند.

وی با اشاره به هجمه‌های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های دشمن ایجاد نارضایتی بین مردم است که گاهی در این نقشه از برخی عناصر داخلی هم کمک می‌گیرد اما مردم ما همواره هوشیار بوده و اجازه نمی‌دهند نقشه‌های دشمن عملیاتی شود.

جانشین فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: آنچه در طول بیش از ۴۰ سال گذشته باعث تداوم انقلاب و اقتدار کشور شده است ایستادگی و کار و تلاش ملت ایران است که وظیفه مسوولان را در پاسخگویی به مردم دوچندان کرده است.

افضلی خاطرنشان کرد: دولت انقلابی و مردمی سیزدهم نیز در راستای خدمت به مردم کار و تلاش شبانه‌روزی دارد که بی‌شک نتیجه و ثمره آن مشخص می‌شود.

به گزارش ایرنا، در این همایش از ۴۰ کارگر نمونه ملی و استانی چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha