۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۹:۴۴
کد خبر: 84739067
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عزیزی: در گلف حریف جدی برای کشورهای آسیای شرقی هستیم

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۹:۴۴
کد خبر: 84739067
عزیزی: در گلف حریف جدی برای کشورهای آسیای شرقی هستیم

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون گلف گفت: کشورهای اروپایی و آسیایی شرقی از سطح بالایی برخوردار هستند، هر چند ما هم رقیب جدی برای آنها محسوب می‌شویم.

حمید عزیزی در گفت‌وگو با ایرنا، درباره برنامه‌های فدراسیون گلف و مسابقات پیش رو اظهار داشت: دوازدهم و سیزدهم اردیبهشت در مجموعه ورزشی انقلاب فینال لیگ برتر گلف برگزار می‌شود. این فصل از مسابقات با حضور ۱۰ تیم به صورت رفت و برگشت برپا شد و در نهایت تیم‌های ملی حفاری اهواز و سورتمه تهران به فینال لیگ برتر صعود کردند. در بازی رده‌بندی نیز تیم‌های پتروشیمی مسجد سلیمان و شاهین شهر اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند تا تیم سوم این مسابقات مشخص شود.

وی افزود: به زودی مسابقات جام گلف دیپلمات‌های خارجی مقیم کشور را برگزار می‌کنیم. همچنین اردوی انتخابی تیم زنان ۱۸ سال را برپا خواهیم کرد. مسابقات قهرمانی کشور در دو رده سنی جوانان و امید اسفندماه برپا شد. همچنین مسابقات هندیکپ قهرمانی کشور رده سنی ۱۸ تا ۵۵ سال را به زودی برگزار می‌کنیم. نفرات برتر این رقابت‌ها شاکله اصلی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی گلف پاریس در شهریورماه را تشکیل می‌دهد.

رییس فدراسیون گلف مهم‌ترین مسابقه پیش‌رو را مسابقات جهانی ۲۰۲۲ پاریس و مینی گلف جهانی آلمان دانست و گفت: به زودی مسابقات قهرمانی کشور را برای رشته مینی گلف برگزار می‌کنیم تا شاکله اصلی تیم ملی انتخاب شود. در واقع احمدرضا دلیران فیروز رییس انجمن مینی گلف تلاش زیادی برای اعزام تیم ملی به مسابقات آلمان می‌کند و تدابیر لازم را در این زمینه اتخاذ خواهد کرد.

وی اضافه کرد: سه بازیکن به مسابقات جهانی گلف پاریس و ۴ بازیکن را به مسابقات مینی گلف آلمان اعزام می‌کنیم. این رقابت‌ها در بخش مردان برگزار می‌شود.  

عزیزی با اشاره به اینکه کرونا میزان آمادگی ورزشکاران ایران را در مقایسه با ورزشکاران بین‌المللی کاهش داده است، گفت: در رشته مینی‌گلف بازیکنان ما از آمادگی خوبی برخوردار هستند و برای کسب بهترین نتیجه به میدان می‌روند. کشورهای اروپایی و آسیایی شرقی از سطح بالایی برخوردار هستند. هر چند ما هم رقیب جدی برای آنها محسوب می‌شویم و امیدوارم در این مسابقات رتبه خوبی کسب کنیم. تلاش ما بر این است تا تعداد اردوها را افزایش دهیم اما هنوز برنامه‌ریزی قطعی در این خصوص انجام ندادیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha