۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۹:۵۵
کد خبر: 84739126
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

کدام حوضه آبریز بالاترین میزان تبخیر روزانه را در این هفته دارد؟

تهران - ایرنا - میزان تبخیر روزانه حوضه آبریز خلیج فارس و دریای عمان این هفته نسبت به هفته قبل ۱.۶ میلیمتر بیشتر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، وضعیت پتانسیل تبخیر روزانه حوضه‌های ۶ گانه آبریز کشور در این هفته و هفته منتهی به ۲۳ اردیبهشت ماه توسط موسسه تحقیقات آب وزارت نیرو تعین شد.

بر این اساس میزان تبخیر حوضه آبریز دریای خزر این هفته نسبت به هفته قبل منفی ۱.۱ میلی‌متر خواهد بود. میزان تبخیر روزانه این حوضه آبریز نسبت به دوره مشابه ۵ سال اخیر منفی ۳ میلی‌متر اختلاف دارد.

وضعیت تبخیر روزانه حوضه آبریز دریاچه ارومیه اختلاف ۹ دهم میلی‌متری با هفته گذشته دارد و در عین حال میزان اختلاف آن نسبت به دوره مشابه ۵ سال اخیر به منفی ۸ دهم میلی‌متر رسیده است.

میزان تبخیر روزانه این هفته در حوضه آبریز فلات مرکزی ۵ دهم میلی‌متر نسبت به هفته قبل است و در مقایسه با دوره مشابه ۵ سال اخیر ۱.۲ میلی‌متر بیشتر شده است.

وضعیت تبخیر روزانه این هفته در حوضه آبریز قره قوم صفر است.

میزان تبخیر روزانه این هفته در حوضه آبریز مرزی شرق نسبت به هفته قبل ۳ دهم میلی‌متر است که نسبت به دوره مشابه ۵ سال اخیر ۱ میلی‌متر اختلاف دارد.

وضعیت تبخیر روزانه این هفته در حوضه آبریز خلیج فارس و دریای عمان نسبت به هفته قبل ۱.۶ میلی‌متر است و نسبت به دوره مشابه ۵ سال اخیر یک میلی‌متر اختلاف پیدا کرده است.

وضعیت تبخیر در حوضه‌های آبریز در هفته منتهی به ۲۳ اردیبهشت ماه چگونه است؟

میزان تبخیر حوضه آبریز دریای خزر هفته منتهی به ۲۳ اردیبهشت نسبت به هفته قبل ۱ میلی‌متر خواهد بود که در مقایسه با دوره مشابه ۵ سال اخیر منفی ۱.۵ میلی‌متر است.

وضعیت تبخیر روزانه حوضه آبریز دریاچه ارومیه در هفته منتهی به ۲۳ اردیبهشت اختلاف ۲ میلی‌متری با هفته گذشته دارد و در عین حال میزان اختلاف آن نسبت به دوره مشابه ۵ سال اخیر به منفی ۶ دهم میلی‌متر رسیده است.

میزان تبخیر روزانه در حوضه آبریز فلات مرکزی در هفته منتهی به ۲۳ اردیبهشت ماه ۱.۶ میلی‌متر نسبت به هفته قبل است و در مقایسه با دوره مشابه ۵ سال اخیر ۱.۵ میلی‌متر شده است.

میزان تبخیر روزانه حوضه آبریز قره قوم در هفته منتهی به ۲۳ اردیبهشت ماه نسبت به هفته قبل آن ۱.۶ میلی‌متر اختلاف دارد که این میزان نسبت به دوره مشابه ۵ سال اخیر هشت‌دهم میلی‌متر شده است.

میزان تبخیر روزانه حوضه آبریز مرزی شرق در هفته منتهی به ۲۳ اردیبهشت ماه نسبت به هفته قبل اختلاف ۲.۳ میلی‌متری را نشان می‌دهد که در عین حال نسبت به دوره مشابه ۵ سال اخیر ۳ میلی‌متر اختلاف دارد.

وضعیت تبخیر روزانه حوضه آبریز خلیج فارس و دریای عمان در هفته منتهی به ۲۳ اردیبهشت ماه نسبت به هفته قبل ۲.۷ میلی‌متر است که این میزان نسبت به دوره مشابه ۵ سال اخیر ۱.۶ میلی‌متر اختلاف دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha