۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۹:۵۹
کد خبرنگار: 1168
کد خبر: 84740101
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه خوشنویسی با موضوع قرآن در سلماس برپا شد

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۹:۵۹
کد خبر: 84740101
نمایشگاه خوشنویسی با موضوع قرآن در سلماس برپا شد

ارومیه - ایرنا - نمایشگاه آثار خوشنویسی با موضوع قرآن و اشعار عرفانی جمعی از هنرمندان شهرستان سلماس در مجتمع فرهنگی هنری این شهر بر پا شد.

به گزارش ایرنا، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلماس روز دوشنبه  در آیین آغاز به کار این‌ نمایشگاه گفت : این نمایشگاه با هدف بسترسازی برای تعمیق و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری برپا شده است.
اصغر فیض الهی افزود: با توجه به اینکه بیش از ۲ سال فعالیت‌های فرهنگی و هنری در کشور و به تبع این شهرستان بدلیل شرایط کرونایی دچار رکود شده بود، برپایی این نمایشگاه سرآغازی برای از سرگیری این فعالیت‌ها خواهد بود.
وی ادامه داد: این‌ نمایشگاه در ۲ بخش خوشنویسی و هنرهای تجسمی توسط انجمن خوشنویسان و کانون بسیج هنرمندان این شهرستان دایر شده است.
فیض الهی اظهار کرد: در این نمایشگاه که به مناسبت عید سعید فطر بر پا شده، ۴۱ اثر از ۶ خوشنویس به نمایش در آمده و در معرض نمایش عموم قرار گرفته است.
وی گفت: این نمایشگاه هنری به مدت ۱۰ روز در ۲ نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصر از ساعت ۱۵ تا ۱۹در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلماس آماده پذیرایی از علاقمندان به هنر خوشنویسی است.
فیض الهی یادآور شد: در این‌ نمایشگاه همچنین آثار هنرمند فقید عزیز مرادوردی از خطاطان برجسته این شهرستان که سال گذشته در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد به نمایش در آمده است.
شهرستان سلماس یکی از شهرهای شمالی استان آذربایجان غربی است، بیش از ۱۰۰ هنرمند سازمان یافته در رشته طراحی و نقاشی در این شهرستان فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha