۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۹:۱۰
کد خبر: 84740283
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازی فوتبال مس رفسنجان با فجر سپاسی شیراز با حضور تماشاچیان برگزار می شود

کرمان_ ایرنا_ معاون اجتماعی، روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان از انجام بازی فوتبال مس رفسنجان و فجر سپاسی شیراز با حضور تماشاچیان خبر داد و گفت: این اولین بازی بعد از بحران کروناست و علاقمندان جهت حضور می توانند به صورت اینترنتی بلیط تهیه کنند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان، رضا امینی مقدم افزود: بازی فوتبال مس رفسنجان با فجر سپاسی شیراز قرار است ساعت ۲۰:۰۰ روز سه شنبه هفته جاری در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان در این شهر برگزار شود.
وی تصریح کرد: هواداران با مراجعه به سایت باشگاه صنعت مس رفسنجان و ورود به سامانه فروش بلیت الکترونیکی مسابقات می‌توانند نسبت به خرید بلیط بازی مس رفسنجان و فجر سپاسی شیراز اقدام کنند.

امینی مقدم ادامه داد: هواداران  وکلیه علاقه‌مندان به حضور در ورزشگاه‌  از امروز با مراجعه به سایت باشگاه صنعت مس رفسنجان  به آدرس https://www.mesrafsanjan.com/  و ورود به سامانه فروش بلیط الکترونیکی مسابقات فوتبال می توانند بلیط خود را تهیه کنند.
وی افزود: بلیط فروشی صرفاً به صورت آنلاین انجام می‌شود و امکان تهیه بلیط به صورت حضوری وجود ندارد و هواداران باید کارت ملی و کارت واکسن خود را در زمان مراجعه به ورزشگاه به همراه داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha