۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۳۸
کد خبرنگار: 3100
کد خبر: 85090411
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

هدف از برگزاری مسابقات بدون تماشاچی تامین امنیت تماشاگران است

کرمان- ایرنا- مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان با بیان اینکه هدف از برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاچی تامین امنیت تماشاگران در مسابقات است گفت: تلاش این استان بر حضور تماشاگر و استفاده از این ظرفیت در مسابقات است و امیدواریم در فرصت باقیمانده تا بازی مس رفسنجان و مس کرمان، مشکلات موجود برطرف شوند.

به گزارش رو یکشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، علی اسدی در ارتباط با برگزاری بدون حضور تماشاگر بازی تیم‌های مس رفسنجان و مس کرمان افزود: همه تلاش مجموعه استان و استانداری کرمان برای مسابقات ورزشی به ویژه فوتبال، برگزاری شایسته این مسابقات است.

وی اظهار داشت: علی‌رغم تلاش کمیسیون‌های امنیتی و ورزشی استان کرمان و تاکید بر تامین زیرساخت مناسب از سوی باشگاه‌ها برای برگزاری مسابقات، اما ظاهرا باشگاه‌ها عزمی برای رفع مشکلات و موانع ایمنی و امنیتی ندارند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری ‌کرمان ادامه داد: ما به دنبال آن هستیم که بازی‌ با حضور تماشاگر برگزار شود و به همین‌ منظور نیروهای نظارتی و انتظامی بررسی از مجموعه شرایط ورزشگاه داشتند، که مشخص شد برای رفع مشکلات و موانع کاری انجام نشده است.

اسدی تصریح کرد: تلاش استانداری بر حضور تماشاگر و استفاده از این ظرفیت در مسابقات فوتبال است و امیدواریم در فرصت باقیمانده تا بازی مس رفسنجان و مس کرمان، مشکلات برطرف شوند.

وی گفت: بحث گیت‌های ورود و خروج و امکان کنترل بلیت‌های فروخته شده از حداقل‌ترین و بدیهی‌ترین نکاتی است که باید رعایت شود.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان اظهار داشت: در بازی مس کرمان و پرسپولیس، ۲ برابر ورزشگاه تماشاگر حضور پیدا کردند و جمعیت زیادی پشت درب‌ها ماندند که بی‌تدبیری بود.

اسدی گفت: مصوبه شورای تامین استان کرمان را گرفته‌ایم که بر وضعیت باشگاه‌ها نظارت شود و ما ایمنی و امنیت تماشاگران را در نظر داریم.

بازی جمعه شب ۲۹ فروردین، مس کرمان و پرسپولیس تهران در هفته ۲۶ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور حواشی‌های زیادی به دنبال داشت و یکی از آنها این بود که بخشی از تماشاگران که بلیط تهیه کرده بودند، نتوانستند وارد ورزشگاه شوند و جای آنان از سوی افرادی دیگر پر شده بود. نکته قابل تامل اینکه در مجموع هفت هزار و ۳۰۰ بلیط به فروش رفته بود در حالی که گنجایش ۱۵ هزار نفری ورزشگاه حداقل یک ساعت پیش از بازی تکمیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha