۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۰۷
کد خبر: 84740616
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه پردیس:شکست تحریم ها و کرونا از افتخارات دولت است

پردیس- ایرنا- امام جمعه شهرستان پردیس گفت: شکست تحریم های ظالمانه، انتخاب دولت انقلابی و مردمی، موفقیت در عرصه نظامی و بین الملل، کسب امتیاز خوب در مقابله با بیماری کرونا بخشی از افتخارات نظام و دولت است.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام سید حسین حسینی روز سه شنبه درخطبه نماز عید فطر در جمع نماز گزاران اظهار داشت: مشکلات باقی مانده مردم  را رنج می دهد و مسولان با مانع تراشی و فاصله گرفتن از همدیگر بار مشکلات را اضافه نکنند.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: مسولان جوان انقلابی و جهادی در شهرستان مدیریت را بر عهده گرفتند و فعالیت خوبی دارند اما برخی از مسئولان خسته هستند و توان کار جهادی ندارند.

حسینی به مسئولانی که توان کار جهادی ندارندتوصیه کرد:  این مسئولان بهتر است جای خود را به مدیران جوان و جهادی بدهند تا مردم از خدمات رسانی بهتری بهره مند بشوند.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت:شکست تحریم های ظالمانه، انتخاب دولت انقلابی و مردمی، موفقیت در عرصه نظامی عرصه بین الملل، کسب امتیاز خوب در مقابله با بیماری کرونا بخشی از افتخارات ما است.

حسینی افزود: بی تدبیری مسئولان در سالهای گذشته مشکلات انباشته شده زیادی را برجای گذاشته و سختی معیشت مردم را مضاعف کرده باید با همدلی مشکلات را برطرف کنیم.

وی ضمن تقدیر از حضور پر شور شهروندان بومهن، پردیس در فازهای ۱ تا ۱۱و بخش جاجرود در نماز عید فطر و راهپیمایی روز قدس توضیح داد: مردم شهرستان با حضور پر شور خود حماسه خلق کردندکه نشان از وحدت و صمیمت مردم دارد.

حسینی گفت: مشکل آنتن دهی تلویزیون در برخی مناطق با وجود خرید تجهیزات، نبود مصلی بعد از ۲۴ سال، ترافیک در محل تلاقی شهرهای بومهن و پردیس و سرگردانی مردم، رفع مشکل اسناد  مالکیتی شهر بومهن بخشی از مشکلات موجود است و نیاز به پی گیری بیشتر مسئولان دارد.

وی ضمن تقدیر از شهرداری و واحد خدمات شهری پردیس، اظهار داشت: واحد خدمات شهری از شب گذشته در حال فعالیت برای آماده سازی محل برگزاری نماز عید فطر است و حضور نیروهای انتظامی ، آتش نشانی ، اورژانس با هدف خدمات رسانی به نمازگزاران قابل تقدیر است.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: اصحاب رسانه نقش موثری در اطلاع رسانی  مطالبات شهروندان دارند و تاکنون مشکلات زیادی با اطلاع رسانی آنها رفع و حل شده است و از آنها انتظار داریم با فعالیت بیشتر به رفع مشکلات کمک کنند و در این راستا زحمات آنها قابل تقدیر است.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha