۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۰:۴۷
کد خبرنگار: 5202
کد خبر: 84741574
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مظفری: پنالتی و اخطار به دروازه‌بان استقلال طبق قانون بود/ عملکرد مناسب تیم‌ داوری

تهران-ایرنا- کارشناس داوری فوتبال کشورمان با اشاره به دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان گفت: پنالتی و اخطار به دروازه‌بان استقلال درست بود و امشب شاهد یک قضاوت خوب بودیم.

نوید مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: در بازی استقلال و پرسپولیس تیم داوری متشکل از موعود بنیادی‌فر، علی میرزابیگی و فرهاد مروجی انتخاب شده بودند که عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: در نیمه اول قضاوت خوبی را شاهد بودیم، مهمترین اتفاق نیمه اول صحنه پنالتی بود که برای سپاهان گرفته شد که به گل تساوی این بازی منجر شد.

این کارشناس داوری فوتبال کشورمان تصریح کرد: طبق قانون این صحنه موقعیت آشکار گل بود و چون دروازه‌بان برای بازی با توپ تلاش می‌کرد، جریمه شخصی دروازه‌بان همان اخطار بود و داور به درستی تصمیم گرفت.

مظفری تاکید کرد:دقیقه ۶۰ این بازی اخطار به بازیکن سپاهان، شهریار مغانلو صحیح بود، البته اخطار به محمد کریمی در دقیقه ۶۳ هم به خاطر گرفتن حریف، درست بود. از سویی دیگر اعلام آفساید بازیکن استقلال توسط کمک داور دوم در هر دو مورد نیمه دوم صحیح بود و همچنین اخطار به فرشاد احمدزاده به خاطر خطا طبق قانون بود. 

وی خاطر نشان کرد: در مجموع، باید بگویم شاهد یک قضاوت خوب و بدون اشتباه در یک بازی سخت از طرف تیم داوری بودیم و امشب قضاوت بی نقصی را شاهد بودیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha