۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۲:۵۴
کد خبرنگار: 1363
کد خبر: 84741625
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تنها هدفم قهرمانی استقلال است

اصفهان-ایرنا-سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: پنج بازی باقی‌مانده برای ما حساسیت بالایی دارند و از بازیکنانم خواسته‌ام تا بیشترین تمرکز و جدیت را در این بازی‌ها داشته باشند چرا که هدف ما قهرمانی لیگ برتر است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پس از دیدار این تیم مقابل سپاهان که در ورزشگاه نقش‌جهان و در حضور تماشاگران دو تیم برگزار شد، گفت: تنها هدفم قهرمانی است و امیدوارم با تلاش مدیریت باشگاه، بازیکنان و حمایت هواداران به این هدف دست یابیم.
مجیدی اضافه کرد: پنج بازی پیش‌رو تا پایان فصل داریم که همانند بازی نهایی و بسیار حساس هستند و از بازیکنانم خواسته‌ام که در این پنج بازی باقی‌مانده بیشترین تمرکز و جدیت را داشته باشند.
وی در مورد عملکرد تیمش مقابل سپاهان گفت: بازی طبق میل ما پیش رفت و زود به گل رسیدیم هرچند گل بدی را دریافت کردیم اما در کل از عملکرد بازیکنانم مخصوصا در نیمه دوم بسیار راضی هستم.
مجیدی ادامه داد: ۲۱ روز بازی نکرده بودیم و از شرایط بازی دور بودیم، اگر خوش‌شانس بودیم می‌توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و به پیروزی در این دیدار برسیم.
سرمربی استقلال در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر ناهماهنگی خط دفاعی این تیم خاطرنشان کرد: از عملکرد مدافعانم در دیدار امروز کاملا راضی بودم و به نظرم روزبه، عارف و محمد امروز نمایش فوق‌العاده‌ای داشتند اما به این نکته هم توجه کنید که مهاجمان بسیار خوبی در مقابل آن‌ها قرار داشتند.
وی همچنین در مورد عملکرد موعود بنیادی‌فر داور این دیدار گفت: اقای بنیادی‌تر و سایر تیم داوری قضاوت بسیار خوبی در این دیدار داشتند.
مجیدی در پایان در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر دریافت کارت زرد حسینی دروازه‌بان استقلال و از دست دادن دیدار بعدی اظهار کرد: هیچ مشکلی بابت دروازه‌بان نداریم و به نظر من اقای حسینی و رضایی هر دو می‌توانند تیم ملی را در جام جهانی همراهی کنند؛ رضایی در آینده با کمک اقای غلام‌پور می‌تواند آینده درخشانی داشته باشد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، استقلال عصر چهارشنبه در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر در حالی میهمان سپاهان بود که بیش از نیمی از ورزشگاه نقش‌جهان را هواداران دو تیم پر کرده بودند.
پیش از این دیدار، ورزشگاه نقش‌جهان آخرین بار در بهمن‌ماه ۹۸ در دیدار سپاهان و فولاد میزبان هواداران بود.
برگزاری این دیدار چند حاشیه داشت که مشکلات بلیط فروشی الکترونیکی مهم‌ترین این حواشی بود.
همچنین تقابل بازیکنان سابق هر دو تیم از جمله حضور رشید مظاهری دروازه‌بان سابق استقلال درون دروازه سپاهان از دیگر حواشی این دیدار بود که با واکنش تماشاگران حاضر در ورزشگاه رو به رو شد.
این دیدار با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha