بیش از ۲ هزار مهابادی در آزمون استخدام دستگاه‌های اجرایی با هم رقابت می‌کنند

مهاباد- ایرنا- رییس دانشگاه پیام نور مرکز مهاباد و نماینده عالی سازمان سنجش آموزش کشور در جنوب آذربایجان‌غربی گفت: ۲ هزار و ۲۰ داوطلب از مهاباد در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی طی ۲ روز با هم رقابت می‌کنند.

معروف خلیلی روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی به میزبانی دانشگاه پیام نور مهاباد که اغلب برای قبولی در سازمان آموزش و پرورش طی ۲ روز برگزار می‌شود. 

وی با بیان اینکه در این آزمون ۶۵ درصد داوطلبان را آقایان و ۳۵ درصد شرکت‌کنندگان را بانوان تشکیل می‌دهند، افزود: داوطلبان در این آزمون با رعایت نکات کامل بهداشتی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

رییس دانشگاه پیام نور مرکز مهاباد اظهار کرد: داوطلبان که درخصوص برگه ورود به جلسه مشکلی دارند می تواند به واحد رفع نقص سازمان سنجش واقع در دانشگاه پیام نور این شهر مراجعه کنند.

خلیلی اضافه کرد: داوطلبان همچنین باید بندها و تدابیر اتخاذ شده بر روی برگه شرکت در آزمون استخدامی را رعایت کنند تا مشکلی برای متقاضیان در روز امتحان پیش نیاید.

به گزارش ایرنا، نهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و از میان ۵۹۳ هزار و ۴۷۲ نفر شرکت‌کننده، تعداد ۳۸ هزار و ۴۷۰ نفر در این آزمون پذیرش می‌شوند. 

ظرفیت استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور ۳۸ هزار و ۴۷۰ نفر است و بیشترین سهمیه‌های استخدامی به وزارت آموزش و پرورش تعلق دارد. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha