۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۳۶
کد خبر: 84741914
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ملارد: ۱۶۶ فقره ساخت و ساز غیر مجاز در این شهرستان تخریب شد

ملارد - ایرنا - فرماندار شهرستان ملارد گفت: از ابتدای امسال با تخریب ۱۶۶ فقره ساخت و ساز غیر مجاز در این شهرستان، ۱۸ هکتار زمین آزادسازی شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری ملارد، جابر کریمی با اعلام این خبر افزود: سیاست و برنامه جدی مسئولان به ویژه اعضای شورای تامین شهرستان ملارد بر این است که با شدت تمام از ساخت و ساز غیر مجاز جلوگیری شود.

وی یادآور شد: در همین راستا از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون بالغ بر ١٦٦ مورد ساخت و ساز غیر مجاز قلع و قمع و ١٨ هکتار از اراضی کشاورزی در روستاهای قلعه فرامرز، خوشنام، یوسف آباد، قوام، کهریزک، لم آباد، قشلاق و اسفندآباد آزادسازی و به حالت اولیه بازگشته است.

کریمی اظهار داشت: دستگاه های متولی مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز، به وسعت ۹۳۰ کیلومتر مربعی شهرستان در حال انجام وظیفه هستند و اقدامات آنها به صورت نامحسوس توسط دستگاه های نظارتی و اطلاعاتی رصد می شود.

فرماندار شهرستان ملارد گفت: در همین رابطه از مردم شریف شهرستان خواهش داریم هر گونه کوتاهی دستگاه ها را به بازرسی و حراست فرمانداری اطلاع دهند.

وی خاطرنشان کرد:به مردم شهرستان ملارد این اطمینان را می دهیم، با توجه به جدیت و هماهنگی که در بین اعضای شورای تامین در دوره جدید برای مقابله با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز وجود دارد، دست زمین خواران و افرادی که به زمین های کشاورزی و زراعی دست درازی می کنند را با ابزارهای قانونی کوتاه خواهیم کرد.

کریمی با بیان اینکه به افراد منفعت طلب و سودجو هم هشدار می دهیم، هر گونه تفکیک غیرقانونی و ساخت و ساز در زمین های کشاورزی ممنوع است و خط قرمزی در این خصوص وجود ندارد ،گفت: اگر کوتاهی وجود داشته باشد، علاوه بر فرد و یا افراد خاطی با مدیران دستگاه های مربوطه برخورد قضائی صورت خواهد گرفت.

شهرستان ملارد در غرب استان تهران با جمعیت ۶۰۰ هزار نفری، یکی از نقاط حاصلخیز این استان در حوزه کشاورزی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha