جانشین سپاه الغدیر: ۲۰۰ گروه جهادی در رزمایش فاطمی یزد مشارکت دارند

یزد- ایرنا- جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: رزمایش جهادگران فاطمی با حضور ۲۰۰ گروه جهادی از ۱۷ اردیبهشت‌ماه جاری به مدت ۱۰ روز در راستای خدمت به مردم در استان برگزار و بسیجیان مشارکت دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرتیپ حسین زارع کمالی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران استان افزود: این رزمایش با هدف امیدآفرینی، اعتمادبخشی به اقشار جامعه به خصوص ارائه خدمات به مردم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۹۰۰ گروه جهادی با حضور اقشار مختلف و جوانان در مناطق مختلف محروم فعالیت دارند و ماموریت خود را به مردم انجام می‌دهند و تقویت آنها جزو برنامه‌های مهم سپاه الغدیر است .

جانشین سپاه الغدیر از مهمترین برنامه‌های رزمایش فاطمی را تامین آب برای ۵۸ روستا در شهرستانهای مختلف به خصوص در خاتم، مهریز، اردکان و یزد ذکر کرد .

زارع کمالی اظهار کرد: همچنین توسط این گروه در قالب رزمایش در حوزه مسکن ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی برای محرومان در قالب تفاهم‌نامه‌ای با  کمیته امداد امام‌خمینی (ره) صورت می‌گیرد.

همچنین مسئول بسیج سازندگی سپاه الغدیر گفت: این رزمایش ساعت ۹ صبح ۱۷ اردیبهشت‌ماه با رمز یا فاطمه زهرا(س) آغاز و بسته کاملی از خدمات به جامعه هدف در ۱۰ روز برگزاری رزمایش ارائه می‌شود.

سرهنگ مجید صادقی افزود: هم‌اکنون بسیج سازندگی در ۲۰ قشر فعالیت تخصصی دارد و برای اولین بار قرارگاه استانی رزمایش در  روزهای چهارشنبه تا جمعه هفته آینده در خاتم مستقر می‌شود.

به گفته وی، حدود ۳۰۰ نفر از اعضای گروه‌های جهادی استان در مدت سه روز در تخصص‌های مختلف در شهرستان خاتم نسبت به ارائه خدمات فعالیت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha