۱۶ هزار و ۴۰۰ نفر از  کرمانشاه در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باهم رقابت می‌کنند

کرمانشاه - ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه گفت: حدود ۱۶ هزار و ۴۰۰ نفر از استان در هشت شهرستان کرمانشاه، کنگاور، سنقر، پاوه، جوانرود، گیلانغرب، سرپل‌ذهاب و اسلام آباد غرب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کرده‌اند و با هم رقابت می‌کنند.

به گزارش ایرنا؛ «حبیب الله وفایی» روز پنجشنبه در جریان بازدید از مراکز برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: نهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی برای رشته‌های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش از امروز پنجشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه آغاز و تا فردا جمعه شانزدهم در سطح استان ادامه خواهد داشت.

وی بیان داشت: از حدود  ۱۶ هزار و ۴۰۰ نفر شرکت کننده تعداد ۱۱ هزار و ۳۵۶ نفر از آنها برای کسب سهمیه استخدامی استان کرمانشاه می باشد.

به گفته وفایی از بین شرکت کنندگان این آزمون قرار است حدود ۴۸۲ نفرکه بالاترین امتیاز را در آزمون کسب می کنند بعد از طی مراحل لازم در آموزش و پرورش استخدام و مشغول به کار شوند.

استان کرمانشاه، ۳۶۰ هزار دانش آموز، ۲۶ هزار  فرهنگی شاغل، حدود ۲۰ هزار فرهنگی و معلم بازنشسته، چهار هزار و ۱۰۰ مدرسه با ۱۶ هزار کلاس درس دارد. 

براساس آمار سال گذشته اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه: نزدیک ۲۸۰ هزار دانش آموخته و دانشجوی در حال تحصیل در استان وجود دارد که از این تعداد ۵۰ هزار و ۷۷۵ نفر بیکار هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha