ارائه خدمات درمانی رایگان گروه جهادی سربازان امام زمان(عج) به روستائیان قشم

قشم - ایرنا - مسوول گروه جهادی سربازان امام زمان(عج) از ارائه خدمات درمانی رایگان این گروه جهادی به روستائیان نگین خلیج فارس خبر داد و گفت: بیش از هزار نفر از روستائیان در روستای باغ بالا و روستاهای اطراف آن خدمت پزشکی و دندانپزشکی تخصصی و فوق تخصصی رایگان دریافت کردند.

دکتر محمدرضا مهری پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در اجرای چهارمین گردهمایی قرارگاه مردم برای خدمت رسانی به افراد محروم، کم تر برخوردار روستاهای قشم با عنایت به فرمان رهبر معظم حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) برای محرومیت زدایی از حافظان تنگه هرمز و به دعوت استاندار هرمزگان گروه جهادی سربازان امام زمان (عج) متشکل از دندان پزشکان با تجربه استان تهران و بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بقیه الله (عج) به همراه پزشکان متخصص و فوق تخصص جهادگر داوطلب از تاریخ ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت جاری در روستای باغ بالا مسجد امام علی (ع) مستقر شدند تا به مدت چهار روز به مناسبت عید سعید فطر خدمات رایگان پزشکی و دندان پزشکی تخصصی را به روستائیان این منطقه ارائه کنند.

وی خدمات ارایه شده به ساکنان روستای باغ بالا را شامل ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی(کشیدن، پرکردن، عصب کشی) ویزیت پزشک عمومی، ویزیت پزشک داخلی، ویزیت متخصص زنان (فوق تخصص ناباروری بانوان)، ویزیت متخصص اطفال(فوق تخصص کلیه کودکان) و ویزیت متخصص سونوگرافی عنوان کرد.  

مسئول گروه های جهادی گروه جهادی سربازان امام زمان(عج) ادامه داد: در اجرا و برگزاری چهارمین گردهمایی برای خدمت رسانی قرارگاه مردم با همکاری بسیار خوب سازمان مناطق آزاد قشم، مدیریت دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، کمیته امداد امام خمینی و ستاد اجرایی فرمان امام تا این لحظه، بیش از ۷۰۰ خدمت دندانپزشکی و ۴۷۰ ویزیت تخصصی و فوق تخصصی رایگان به روستائیان ارائه شده است.

ارائه خدمات درمانی رایگان گروه جهادی سربازان امام زمان(عج) به روستائیان قشم

دکتر زهرا سراجان سر تیم گروه دندان پزشکان نیز در ادامه این گفت و گو به خبرنگار ایرنا توضیح داد: این گروه اعزامی ۲۰ نفره متشکل از دندان پزشکان با تجربه استان تهران و بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بقیه الله (عج) به همراه پزشکان متخصص و فوق تخصص جهادگر داوطلب از استان های تهران و هرمزگان شامل هفت دندان پزشک عمومی، متخصص ارتودنسی، متخصص ترمیمی، یک متخصص زنان و فوق تخصص ناباروری، یک متخصص سونوگرافی، یک متخصص کودکان و فوق تخصص کلیه و مجاری ادرای کودکان، یک پزشک عمومی و یک پرستار و هشت نفر نیروی اجرایی و عملیاتی است.

وی اضافه کرد: تعداد زیادی از دندان پزشکان این گروه از پرسنل بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بقیه الله (عج) و مرکز آموزشی درمانی بقیه الله العظم (عج)  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند.

سر تیم گروه دندان پزشکان این گروه جهادگر داوطلب اعلام کرد: زمان فعالیت این گروه پزشکی صبح ها از ساعت ۹ و ۳۰ تا ۱۲ و ۳۰ و عصرها از ساعت ۱۵ و ۳۰ تا ۱۸ و ۳۰ در روستای باغ بالا مسجد امام علی (ع) قشم است.

به گزارش ایرنا، روستای باغ بالا قشم روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان قشم در استان هرمزگان است که ساکنان آن از برادران اهل سنت و از شاخه شافعی(از پیروان امام محمد ادریس شافعی) هستند که به زبان فارسی و گویش محلی تکلم می‌کنند.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر داز توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha