۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۰۰
کد خبر: 84742684
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رقابت یکهزار و ۷۶۶ پاکدشتی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

پاکدشت- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت گفت: آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش با رقابت یکهزار و ۷۶۶ داوطلب در شهرستان پاکدشت برگزار شد.

سید اصغر میرقاسمی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش با ثبت نام یکهزار و ۷۶۶ داوطلب در شش حوزه طی دو روز پنجشنبه و جمعه در شش حوزه مدارس الغدیر، امام صادق، شاهد مرضیه، معلم، شهدای مظفر و دانشگاه پیام نور برگزار شد.

وی افزود: از مجموع داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی، یکهزار و ۴۸۱ نفر حاضر و ۲۸۵ نفر نیز غایب بودند.

میرقاسمی اظهار داشت: کلیه مراحل اجرای آزمون استخدامی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری مناسب انجام شد.

به گزارش ایرنا، نهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه برگزار شد و از میان ۵۹۳ هزار و ۴۷۲ نفر شرکت‌کننده، تعداد ۳۸ هزار و ۴۷۰ نفر در این آزمون پذیرش می‌شوند.

نوبت نخست نهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور روزهای‌ پنجشنبه و جمعه (۱۵ و ۱۶ اردیبهشت‌ماه سال جاری) به صورت همزمان در ۳۴۶ حوزه در سراسر کشور با همکاری و نظارت سازمان سنجش آموزش  برگزار شد.

ظرفیت استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور ۳۸ هزار و ۴۷۰ نفر است و بیشترین سهمیه‌های استخدامی به وزارت آموزش و پرورش تعلق دارد، همچنین استان‌های تهران با ۱۹ درصد، سیستان و بلوچستان با ۱۰ درصد و خراسان رضوی با ۹ درصد بیشترین سهمیه استخدامی و استان‌های سمنان با ۸۹۷ هزارم درصد، کهگیلویه و بویراحمد با ۷۲۸ هزارم درصد و ایلام با ۵۰۲‏ هزارم درصد از مجموع سهمیه‌ها، کمترین سهمیه استخدامی را به خود اختصاص داده‌اند.

آمارهای ارائه شده از سوی این سازمان نشان می‌دهد، ۴۸۸ هزار و ۷۸۶ نفر با سهمیه آزاد، ۷۱ هزار و ۹۴۷ نفر با سهمیه ۵ درصد ایثارگران، ۲۷ هزار و ۹۶۸ نفر با سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران و ۴ هزار و ۷۷۱ نفر نیز با سهمیه ۳ درصد معلولین در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

هشتمین آزمون استخدامی کشور، ۲۸ آبان‌ماه سال ۱۳۹۹ به صورت سراسری در کشور برگزار شده بود.
پاکدشت با۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha