۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۱۵
کد خبرنگار: 3139
کد خبر: 84742942
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

جهاد تبیین اساس‌ و ریشه اسلام و انقلاب اسلامی است

ایرنا - اردبیل - امام جمعه موقت بیله‌سوار مغان گفت: اساس و ریشه اسلام و انقلاب، تبیین است که مبنای قیام عاشورا در راستای همین موضوع صورت گرفت زیرا جهاد فقط به دست گرفتن شمشیر و سلاح در میدان نبرد نیست و دارای ابعاد مختلفی همچون جهاد فکری ، علمی ، تبلیغی و مالی است.

به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام جواد میرزایی در خطبه‌های نماز جمعه بیله‌سوار اظهار کرد: امروز دشمن با تحریف و وارونه جلوه دادن در بحث گفتمان‌سازی و ارزش‌های انقلاب اسلامی وارد میدان شده و تنها راه خنثی‌سازی توطئه دشمنان همین بحث جهاد تبیین است.

وی گفت: نباید اجازه دهیم دشمن از این موقعیت استفاده و علیه اسلام و جمهوری اسلامی ایران اقدام به توطئه و تخریب کند ، دشمن همین فرصت را می‌خواهد تا سوء‌استفاده کند که وظیفه مسئولان و خواص جامعه این است با استفاده از جهاد تبیین افکار غبارآلود جامعه را از تحریف و توطئه دشمنان پاکسازی کنند.

امام جمعه موقت بیله سوار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام ادامه داد: شاخص ارزیابی عزت و عظمت یک حکومت فقط اقتصاد آن جامعه نیست ، بلکه ملاک‌های گوناگونی وجود دارد و جمهوری اسلامی ایران در این چهل و اندی سال که از عمر بابرکت آن سپری شده است با وجود تحریم ظالمانه توانسته در زمینه‌های مختلفی همچون پیشرفت علمی ، اجتماعی ، فناوری و نظامی خوش بدرخشد و در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد.

حجت‌الاسلام میرزایی افزود: همین زبان است که باعث می‌شود انسان از قوانین و احکام الهی تخلف نماید و در نتیجه ورود انسان به گناه همین زبان است که رعایت نکردن آن منتج به غیبت، تهمت، حسد و تکبر خواهد شد.

امام جمعه موقت بیله‌سوار مغان همچنین با اشاره به آیات، روایات و احادیث مختلف پیرامون نگه داشتن زبان گفت: باید انسان زبان خود را نگه دارد تا او را به هلاکت نیاندازد. انسانی که کنترل زبان خود در اختیارش نیست، تقوا نخواهد داشت.

شهرستان بیله‌سوار در شمال اردبیل و در جوار جمهوری آذربایجان قرار دارد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha