اهانت به قرآن کریم مانع ترویج اسلام در جهان نخواهد شد

اردبیل - ایرنا - خطیب موقت نماز جمعه بیله‌سوار مغان گفت: دشمنان از گسترش دین اسلام در جهان احساس خطر کرده و درصدد جلوگیری از گسترش این آئین در دنیا برآمده‌اند اما تیرشان به خطا رفته است زیرا با این رفتار و حرکات آنان روز به روز بر گسترش و عظمت اسلام افزود می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت‌الاسلام جواد میرزایی در خطبه‌های نماز جمعه بیله‌سوار با اشاره به اهانت به کتاب مقدس مسلمانان جهان و سوزاندن آن در کشور سوئد، این حرکت زشت و مغایر با احترام به باورهای پیروان ادیان مختلف را محکوم کرد.

وی با اشاره به تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و برخی نهادهای فرهنگی از جمله ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور از سوی اتحادیه اروپا، این حرکت شنیع از سوی دولت‌های غربی را محکوم کرد و افزود: اتحادیه اروپا با این حرکت بچه‌گانه خود نشان داد دشمنان نظام اسلامی در مقابل ایران قوی به استیصال افتاده و از سردرگمی خود توان تصمیمات مهم را ندارند.

وی ادامه داد: دشمنان با استفاده از توطئه‌های مضحک خود درصدد تضعیف ایران قوی هستند چرا که نتوانستند در اغتشاشات و حوادث اخیر کشور، کوچک‌ترین خللی در اراده نظام جمهوری اسلامی ایران وارد کنند.

خطیب موقت جمعه بیله‌سوار همچنین با تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تصریح کرد: برخلاف توطئه‌های دشمنان انقلاب، بحول و قوه الهی این دهه فجر متفاوت‌تر از سال‌های گذشته و پرشور و باشکوه‌تر برگزار خواهد شد.

میرزایی افزود: مسئولان دولتی ما باید در دهه فجر امسال مهم‌ترین و اولویت‌ترین برنامه‌های خود را جهاد تبیین و دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب اسلامی بدانند زیرا این مهم در زمان کنونی حلقه مفقوده است و نوجوان و جوان دهه هشتادی و نودی از پیشرفت‌های چشمگیر نظام اسلامی در مقایسه با زمان طاغوت به کلی بی‌خبر است.

او با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی ، به بهره بردن از لحظات معنوی ماه رجب تاکید کرد و از مومنین و مومنات بویژه نوجوانان و جوانان خواست با شرکت در مراسم اعتکاف ارتباط بی‌واسطه خود را با رب جلیل تقویت کنند.

شهرستان بیله‌سوار در شمال استان اردبیل و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha