۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۹:۱۳
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 84742969
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی والیبال ساحلی ناشنوایان: امیدوار به شگفتی‌سازی هستیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی ناشنوایان پس از ۲ پیروزی برابر آلمان و استوتی گفت: پیروزی برابر ژاپن هم به اندازه دو بازی قبلی ضروری است و تا زمانی که رقبای بعدی ما مشخص نشود، پیش‌بینی کسب سکو دشوار است اما امیدوار به شگفتی‌سازی هستیم.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های والیبال ساحلی المپیک ناشنوایان با حضور ۱۷ تیم در شهر کاشیاس دوسول برزیل در حال برگزاری است که تیم ایران  تاکنون به ۲ پیروزی برابر تیم‌های آلمان و استونی دست یافته و امروز هم برای راهیابی به جمع ۸ تیم برتر با تیم ژاپن بازی می‌کند. 

فریدون الهامی پیش از بازی سوم تیم والیبال ساحلی ناشنوایان برابر ژاپن اظهار داشت: بازیکنان ما علاوه بر تمرینات پیش از اعزام، ۳ جلسه تمرین هم در کاشیاس دو سول برگزار کردند و این در روند آمادگی آنان موثر بود و من از وضعیت همه بازیکنان راضی هستم.

الهامی در ارزیابی از وضعیت تیم ایران گفت: چون هر روز یک بازی انجام می‌شود، بازیکنان زیاد تحت فشار نیستند و بعد از پایان مرحله مقدماتی ۲ روز استراحت داریم که این در مجموع فرصت خوبی برای آماده سازی بهتر بازیکنان در جریان بازی‌های المپیک است.

سرمربی تیم والیبال ساحلی ناشنوایان گفت: دوره قبلی والیبال ساحلی در  المپیک به نتایج خوبی دست پیدا نکرد، اما این دوره با پیشرفت خوبی که بازیکنان داشتند آماده‌تر از دوره قبل هستند و تمرکزمان کسب بهترین نتیجه در المپیک برزیل است. در این دوره بیشتر کشورها با ۲ تیم در مسابقات حضور دارند که این امتیاز مثبتی برای آنها محسوب می‌شود، البته بازیکنان ما نیز تلاش می‌کنند عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته و بهترین نتیجه را کسب کنند.

الهامی یکی از مشکلات این دوره از بازی‌ها را برگزاری مسابقات در  سالن‌ها عنوان کرد و افزود: به دلیل سردی هوا و بارندگی‌های پی‌درپی، مسابقات والیبال ساحلی در داخل سالن برگزار می‌شود که این مساله روی کیفیت بازی‌ها تاثیر گذاشته است. امیدوارم در ادامه بازی‌ها شرایط به گونه‌ای باشد که امکان برگزاری مسابقات در فضای باز را داشته باشیم.

وی اضافه کرد: جمهوری چک، آلمان، ایتالیا و اوکراین اصلی‌ترین حریفان ما هستند که سعی داریم با آنالیز فیلم بازی‌های آنها خود را برای مسابقات آینده که حساسیت بیشتری دارد، آماده کنیم.

الهامی در پاسخ به این پرسش که تا چه اندازه امید به کسب سکو دارد، افزود: هر دو بازیکن ما جزو بهترین‌های والیبال ساحلی هستند، اما تا زمانی که حریفان بعدی ایران مشخص نشود، پیش‌بینی کار سختی است، اما این دوره شرایط بهتری داریم و امیدواریم که والیبالیست‌های ساحلی کشورمان شگفتی‌سازی کنند.

وی در پایان از پیشنهاد میزبانی مسابقات آسیایی والیبال ساحلی به کنفدراسیون آسیا خبر داد و اظهار کرد: در صورت موافقت کنفدراسیون آسیا تصمیم داریم امسال میزبان مسابقات آسیایی والیبال ساحلی در ایران باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha