۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۵۶
کد خبرنگار: 948
کد خبر: 84743605
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بجنورد: بسیج به خوبی در متن جامعه نقش ایفا می‌کند

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه و امام جمعه بجنورد گفت: بسیج نهادی مردمی و جهادی است و در تمامی عرصه‌ها و بحران ها حضوری فعال داشته و نقش جهادی و امدادی خود را به خوبی ایفا کرده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رضا نوری روز شنبه در رزمایش جهادگران فاطمی خراسان شمالی اظهار داشت: بسیجیان جهادگر در مواقع حساس و بحرانی در کنار مردم بوده اند و در تمامی اقشار جامعه حضور میدانی دارند.

وی تصریح کرد: از دیدگاه اسلام بسیج مثل کسی است که انفاق انجام می دهد و در روایات داریم که خداوند ارزش این کار را در روز قیامت ۷۰ برابر می کند.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: در روایات داریم که در فردای قیامت گریه برای سیدالشهدا(ع) و خدمت به خلق گران خریده می شود و بسیج نیز این کار با ارزش را بخوبی انجام می دهد.

وی ادامه داد: جهادگری که فعالیت بسیجی انجام می دهد باید با نیت خالص و در راه خدا و کمک به مردم گام بردارد و در این مسیر اخلاص داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه جهادگران باید دیگران را با خود همراه کنند، افزود: تربیت با جهاد آمیخته شده است و در این راه ارزشی باید دیگران را نیز سهیم کنیم، چرا که کار بسیجیان فعالیتی جهادی است و جهاد نیز ارزشی مقدس است.

وی عنوان کرد: شهید سلیمانی نمونه بارز فعالیت جهادی محسوب می شود که در مبارزه با کفر ،انقلاب و تحول ایجاد کرد و مردم را در این مسیر به خوبی با خود همراه کرد.

حجت السلام نوری با اشاره به اینکه نگاه تربیتی باید در گروه های جهادی مدنظر قرار گیرد، افزود: تاثیرات فرهنگی گروه های جهادی باید در تمامی منطقه اشاعه پیدا کند و اگر این فعالیت با کمترین هزینه و بیشترین کمک همراه باید نتیجه پرباری برای مردم خواهد داشت.

وی اظهار داشت: کسانی که در گروه های جهادی فعالیت می کنند باید برای خدا و رفع مشکلات مردم گام بردارند.

امام جمعه بجنورد: بسیج به خوبی در متن جامعه نقش ایفا می‌کند

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی نیز در ادامه افزود: امروز دشمنان سعی دارند با کشاندن مشکلات به داخل کشور به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه وارد کنند و پاشنه آشیل این حرکت را بر معیشت مردم قرار داده اند.

سردار اسماعیل فرجی ادامه داد: امروز شجره بسیج جهادی بارور شده است و در تمامی عرصه ها نقش ایفا می کنند و این فعالیت های ارزنده تمامی دسیسه ها و برنامه ریزی های دشمنان را برملا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان امروز منشاء خیر و برکت در حوزه های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی محسوب می شوند و همواره در کنار مردم از خدمت دست بر نمی دارند.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با بیان اینکه بسیجیان به صورت میدانی و جهادی در صحنه حضور دارند، اضافه کرد: ماموریت های عمرانی بسیج با کمترین هزینه و بیشترین تاثیرگذاری در حال انجام است.

وی ادامه داد: بسیج همواره در کنار دیگر دستگاه های اجرایی حضور دارد و برای رفع محرومیت تلاش می کند.

سردار فرجی یادآور شد: دشمنان امروز از تفکر و تلاش میدانی بسیجیان شکست خورده اند و اکنون که از پیچ های خطرناک گذر کرده ایم به همین روال بر مشکلات نیز فائق می آییم.

۱۷ اردیبشهت ماه پیرو منویات رهبرمعظم انقلاب به عنوان سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha