۲۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۲۵
کد خبرنگار: 948
کد خبر: 84784585
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بجنورد: نظارت بر بازار با قدرت بیشتر ادامه یابد

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: نظارت بر بازار با قدرت بیشتر دستگاه های نظارتی ادامه یابد و با متخلفان برخورد شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام رضا نوری روز شنبه در دیدار با مسوولان جهاد کشاورزی خراسان شمالی اظهار داشت: نظارت نقش بسیار مهمی در مقابله با فساد دارد و باید از عوامل بازدارنده و تکنولوژی در جهت بازرسی بهتر استفاده کرد.

وی تصریح کرد: دستگاه های ناظر باید از نیروهای بسیجی برای بازرسی و کنترل بازار استفاده کنند و حمایت لازم با ارائه راهکارهای قانونی برای بهره گیری از این ظرفیت انجام شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: جهاد کشاورزی بعنوان بازوی اصلی نظارت بر بازار باید بیش از گذشته نقش خود را ایفا کند و این نهاد با پیش بینی از بازار پایش بهتری را انجام می دهد.

وی اضافه کرد: جهاد کشاورزی باید پیش بینی لازم را از اکنون در بازار مصرف مرغ انجام دهد و برنامه ریزی در زمینه جوجه ریزی به خوبی انجالم دهد.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه پایش، نظارت و تنظیم کالاهای اساسی در بازار خراسان شمالی به خوبی انجام می شودف گفت: با گذشت 11 سال از شعار های اقتصادی در کشور وقت آن رسیده که با کار جهادی به این رهنمون مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم و به صورت میدانی و جهادی نقش نظارتی خود را به خوبی انجام دهیم.

وی تصریح کرد: کشاورزان، دامداران، صنعتگران، تولیدکنندگان و اصناف در خط مقدم مقابله با تحریم ها قرار دارند و اینجاست که نقش این سازمان در کنترل بازار پررنگ تر از گذشته می شود.

حجت الاسلام رضا نوری عنوان کرد: دشمنان سعی دارند با فشار اقتصادی نظام را از بین ببرد و همه موظف هستیم تا با فعالیت جهادی و تدبیر در جهت توسعه استان گام برداریم .

هفته جهاد کشاورزی با شعار "کشاورزی دانش بنیان، تولید ملی و امنیت غذایی"،  از امروز شنبه (21 خردادماه) آغاز می شود و در روز جمعه (27 خردادماه) همزمان با "روز جهاد کشاورزی" پایان می یابد بر این اساس مدیران جهاد کشاورزی خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha