فرمانده سپاه شهدا: جهادگران حلقه واسط مردم و سپاه هستند

ارومیه - ایرنا - فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: جهادگران و فعالان در عرصه خدمات رسانی ارتباط دهنده مردم با سپاه و بخش‌های مختلف نظام شناخته می‌شوند.

سردار حبیب شهسواری روز شنبه در رزمایش جهادگران فاطمی بیان کرد: امروز برای موفقیت در عرصه جهاد خدمت، باید نسبت به اجرای جهاد تبیین توجه ویژه شود.

وی ادامه داد: جهادگران بسیجی در عرصه‌های مختلف سازندگی، عمرانی و خدماتی آستین همت بالا زده‌اند و با تمام توان در راه محرومیت زدایی گام بر می‌دارند که این اقدام باید ارزش گذاشته شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی افزود: شکل بسیج سازندگی در سپاه به عنوان روح جان‌فزای سازمان بوده و با ایجاد این سازمان کل شاکله بسیج رونق دل انگیزی یافته است.

سردار شهسواری اضافه کرد: سفیران جهاد سازندگی برای چیدن آجر به آجر خانه محرومان و دلشکستگان تلاش می‌کنند و این اقدام مرهمی بر زخم‌های محرومیت ولی نعمتان انقلاب به شمار می‌رود که قابل تحسین و احترام است.

وی ادامه داد: جهادگران بسیجی به عنوان بخشی از قاعده و هرم ارزشمند جمهوری اسلامی ایران و متصف به بسیج سازندگی هستند که مردم مستضعف و نیازمند بیش از همه قدر آن‌ها را می‌دانند.

وی افزود: خدمات و اقدامات عمرانی و سازندگی در مناطق محروم، موجب دلگرمی اهالی این مناطق شده است.

به گزارش ایرنا، در ادامه این مراسم، رزمایش ۳۰ هزار نفری جهادگران فاطمی در آذربایجان‌غربی آغاز شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha