برنامه‌های هفته سلامت شهرستان پیشوا با گلباران مزار شهدا آغاز شد

پیشوا- ایرنا- همزمان با آغاز هفته سلامت، کارکنان شبکه بهداشت و درمان و بخش‌های تابعه با حضور در گلزار شهدای صحن امامزاده جعفر(ع)، با آرمان‌های انقلاب و شهدای جنگ تحمیلی تجدید میثاق کرده و بر خدمت‌رسانی بیشتر برای ارتقاء سلامتی مردم تأکید کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا روز شنبه درحاشیه این مراسم گفت: بر اساس اعلام سازمان جهانی بهداشت و نظر متخصصان و صاحبنظران این حوزه، شعار امسال هفته سلامت "سلامت ما، سلامت سیاره ما" انتخاب شده و مسئولان شهرستان پیشوا نیز تلاش دارند تا با افزایش خدمت‌رسانی، زمینه تحقق این شعار را فراهم کنند.

دکتر امیر امینی افزود: تاریخ گواه خواهد بود که کادر بهداشت و درمان در ایام شیوع ویروس کرونا و در عرصه پیشگیری، آموزش، پیگیری و واکسیناسیون این بیماری به صورت شبانه روزی و جهادگونه در میدان بودند و با تلاش‌های بی منت و شبانه روزی برای سلامتی و ارتقاء آن از هیچ کوششی فروگذار نکردند.

وی با اشاره به ویژه برنامه‌های هفته سلامت در شهرستان پیشوا گفت: نواختن زنگ هفته سلامت، گلباران مزار شهدا و برپایی غرفه‌های سلامت در سالن هلال احمر از مهمترین برنامه‌های هفته سلامت پیشوا است.

امینی گفت: در غرفه‌های سلامت شبکه بهداشت و درمانن شهرستان پیشوا که از ساعت ۱۰ تا ۱۳ تا ۱۹ اردیبهشت برپا است، ویزیت رایگان توسط پزشک، مشاوره تغذیه، مشاوره باروری سالم و جمعیت، اندازه گیری فشار خون و خدمات مشاوره روان و رفتارهای پرخطر به شهروندان ارائه می‌شود.

۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت به عنوان هفته سلامت نامگذاری شده است.
پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha