۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۰۷
کد خبر: 84744088
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: مدیران یزد زمینه‌ساز حضور جوانان برای کارهای جهادی باشند

یزد- ایرنا- استاندار یزد گفت: مدیران باید زمینه‌ساز حضور فعال جوانان برای کارهای جهادی و انقلابی در خدمت به مردم، دولت و کشور باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهران فاطمی روز شنبه در رزمایش جهادگران بسیجی یزد افزود: جلب مشارکت جوانان برای خدمت به مردم در قالب گروه‌های جهادی و محرومیت‌زدایی جزو نیازهای اساسی کشور است و همه برای تحقق آن باید تلاش کنند.

وی از مشارکت گروه‌های جهادی و انقلابی در استان که در برنامه‌های مختلف مشارکت مخلصانه دارند قدردانی کرد و ادامه داد: خدمت به مردم به خصوص با حضور گروه‌های مردمی و داوطلب نیاز کشور است و دولت از آنها به جد حمایت می‌کند.

این مسئول اظهار کرد: خدمت رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت بر اساس ارزش‌های دینی و ملی را باید همگانی کرد که وظیفه جهادگران را در این راستا سنگین‌تر می‌کند بنابراین به همکاری مردم و مسئولان به خصوص تلاش بسیجیان برای تحقق اهداف در استان ضروری است.

فاطمی بیان کرد: کارهای جهادی توسط نیروهای مردمی و جهادگران بسیجی در مسایل مختلف مورد نیاز مردم و کشور بسیار با ارزش  است و باید روز به روز به دلیل اهمیت و ضرورت موضوع در سطح استان و مناطق محروم تقویت شود.

به گفته استاندار یزد، بسیج و جهاد خدمت‌رسانی بیش از اینکه سودش نصیب فرد دیگری شود به خود جهادگران فعال می‌رسد چرا که دل کندن از منافع شخصی به نفع دیگران نورانیت و قوت اراده و در راس آن رضای الهی به دنبال دارد.

فاطمی گفت: باید اعضای گروه‌های جهادی بیش از گذشته همواره در محیط خدمات‌رسانی و کار جهادی با اخلاق نیکو، عمل مومنانه، دوری از محرمات و تقید به مستحبات از عطر ایمان پر کنند و حتما مردم و جوانان منطقه را درگیر کار و فعالیت کنند.

رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی استان یزد با حضور استاندار و جمعی از مسئولان و بسیجیان در سپاه الغدیر یزد آغاز به کار کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha