۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۱۱
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84744911
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار مهاباد: رویکرد دولت، ارتقای وضعیت معیشت معلمان است

مهاباد - ایرنا- فرماندار ویژه مهاباد گفت: رویکرد دولت سیزدهم ارتقای وضعیت معیشت معلمان و ایجاد انگیزه لازم بین آنان از طریق اجرای طرح رتبه بندی است.

امیر قادری روز یکشنبه در آیین قدردانی از فرهنگیان شهرستان مهاباد به مناسبت روز معلم افزود: با تلاش دولت جدید اجرای طرح رتبه بندی معلمان در مراحل پایانی قرار دارد و امیدواریم با عملیاتی شدن آن معیشت فرهنگیان بهبود یابد.

وی با تاکید بر اینکه برای خدمت به فرهنگیان و حفظ منزلت آنها از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم. ادامه داد: فرمانداری حامی رفع نیازهای معلمان از جمله مسکن از طریق راهکارهای قانونی و تعیین تعاونی ها در سطح شهرستان است.

فرماندار ویژه مهاباد اظهار کرد: حل بسیاری از مسایل در سایه توجه به نظام تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش است و اگر امروز بخواهیم آسیب‌های اجتماعی کمتر شود باید به معلمان و نیازهای آنها در زمینه های مختلف توجه کرد.

معلمان ادامه دهنده راه پیامبران هستند

امام جمعه مهاباد هم در این مراسم ضمن گرامیداشت روز معلم گفت: ارج نهادن به جایگاه معلم، ارج نهادن به مقام علم و دانش است به طوری که اولین آیه قرآنی خطاب به پیامبر نیز بر اهمیت دانش تاکید کرده است.

فرماندار مهاباد: رویکرد دولت، ارتقای وضعیت معیشت معلمان است

ماموستا عبدالسلام امامی با بیان اینکه طبق فرموده خداوند تنها عالمان و دانشمندان عظمت پروردگار را درک می کنند، افزود: پیشرفت و آبادانی هر کشور در سایه آموزش از طریق عالمان و دانشمندان و در سایه تلاش معلمان حاصل شده است.

وی با اشاره به اینکه توجه به وضعیت معلمان یک سرمایه گذاری برای ارتقای شاخص های توسعه است، اظهار کرد: بودجه آموزش و پرورش و اهمیت به جایگاه معلمان در بین کشورهای اسلامی در مقایسه با سایر دولت های دیگر قابل مقایسه نیست و این جای تاسف دارد.

ماموستا امامی اضافه کرد: معلمان ما جزو دلسوزترین افراد جامعه هستند که حتی در خفا و پنهانی نیازمندی دانش آموزان را تامین کرده و این مهم در دوران کرونا با از خود گذشتگی این قشر به خوبی نمایان شد.

فرماندار مهاباد: رویکرد دولت، ارتقای وضعیت معیشت معلمان است

در ادامه این جلسه از معلمان نمونه و خیران مدرسه ساز با اهدای لوح قدردانی شد؛ اجرای موسیقی سنتی و بیان خاطرات برخی از معلمان در دوران آموزش و تدریس از دیگر برنامه های این مراسم بود.

مهاباد با ۳۳۰ مدرسه شهری و روستایی دارای ۴۳ هزار دانش‌آموز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha