۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۵۴
کد خبر: 84746008
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تخریب خانه‌ها و حمله به اموال فلسطینی‌ها از سوی شهرک‌نشینان صهیونیست

تهران - ایرنا - نیروهای اشغالگر صهیونیستی علاوه بر دستگیری ۷ فلسطینی دیگر، دو خانه در دست ساخت در شهر «بیت دجن» در شرق نابلس را به بهانه نداشتن مجوز ، تخریب و شهرک نشینان صهیونیستی نیز به اموال فلسطینی‌ها حمله کردند.

به گزارش ایرنا، مرکز اطلاع رسانی فلسطین روز دوشنبه خبر داد که نیروهای اشغالگر صهیونستی دو خانه در حال ساخت متعلق به فلسطینیان در شهر بیت دجن را به بهانه این که مجوز نداشت تخریب کردند.

این مرکز روز شنبه هم اعلام کرد که رژیم صهیونیستی خانه عمر جرادات فلسطینی در بند این رژیم را منفجر کرده است.

تخریب خانه ها و حمله به اموال فلسطینی‌ها از سوی شهرک نشینان اسرائیلی

(جرادات) این اسیر فلسطینی از دسامبر سال گذشته به اتهام دست داشتن در عملیاتی که به هلاکت یک صهیونیست در نزدیکی جنین منجر شد، بازداشت شده است. رژیم صهیونیستی دو برادر و مادر این اسیر فلسطینی را هم بازداشت کرده است.

پیش تر نیز منابع محلی از ادامه تخریب خانه های فلسطینیان در قدس اشغالی توسط اشغالگران صهیونیست خبر داده بودند.

رژیم صهیونیستی در عین حال بدون هیچ اعتنایی به مخالفت‌های گسترده بین‌المللی همچنان به ساخت و ساز در سرزمین های اشغالی فلسطین ادامه می‌دهد و تاکنون هیچ اقدام عملی و بازدارنده‌ای به منظور توقف توسعه‌طلبی‌های این رژیم انجام نگرفته است.

حمله شهرک نشینان به اموال فلسطینی‌ها در جسرالزرقا

همچنین این مرکز از حمله شهرک نشینان افراطی صهیونیستی به اموال فلسطینیان در شهر «جسر الزرقا» خبر داد و افزود: شهرک نشینان به اموال فلسطینیان حمله کرده و شعارهای نژادپرستانه نوشتند.

تخریب خانه ها و حمله به اموال فلسطینی‌ها از سوی شهرک نشینان اسرائیلیتخریب خانه ها و حمله به اموال فلسطینی‌ها از سوی شهرک نشینان اسرائیلی

دستگیری ۷ فلسطینی دیگر

مرکز مطالعات اسرای فلسطین هم از دستگیری ۷ نفر دیگر از فلسطینیان در مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

این‌ فلسطینی ها شامل رواد وسام صبیحات، ابراهیم محمد عمور، ایهاب نبیل مهاجنا و جهاد محمد العمور از روستای «رمانه» در غرب جنین، ابراهیم حشاش از نابلس، رسول درغمه از منطقه «الاغوار» و مصطفی قنایس از اردوگاه آوارگان آیدا واقع در شمال بیت لحم هستند.

در این باره، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروهای ارتش در ساعت های گذشته در سراسر مناطق کرانه باختری از جمله روستای رمانه در نزدیکی جنین که به ادعای رژیم، عاملان عملیات العاد از این منطقه بودند ضمن انجام اقدامهای امنیتی یکشنبه شب خانه‌های عاملان این عملیات را تخریب کرده است.

شورای امنیت سازمان ملل اواخر سال ۲۰۱۶ با صدور قطعنامه ۲۳۳۴ هرگونه ساخت و ساز رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی فلسطین را غیرقانونی اعلام و بر ضرورت تخلیه فوری تمامی شهرک‌های صهیونیستی احداث شده در کرانه باختری تاکید کرده است.

با اینحال، رژیم صهیونیستی بارها این قطعنامه را نقض کرده و نه تنها شهرک‌سازی را متوقف نکرده، بلکه آن را شدت بخشیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha