۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۰۷
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84746131
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آبرسانی به ۴۴ روستای چهارمحال و بختیاری در قالب طرح جهادی آغاز شد

شهرکرد- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از آغاز آبرسانی به ۴۴ روستا در شهرستان‌های مختلف استان خبر داد و گفت: این اقدام در قالب طرح جهاد آبرسانی به همت قرارگاه امام حسن(ع) آغاز شده است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان، احمدرضا محمدی در بازدید از روند عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی در شهرستان خانمیرزا گفت: این شرکت جهاد آبرسانی را در راستای محرومیت‌زدایی با هدف تکمیل طرح بزرگ آبرسانی مجتمع چالگاه در ۱۲ روستای این شهرستان شروع کرده است.

وی ادامه داد: این طرح‌ها با نظارت شرکت آب و فاضلاب استان توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در روستاهای علی‌آباد، صفی‌آباد، مرادان، ده‌صحرا، جوانمردی، سلح‌چین، ده‌ترکان، قلعه افغان، بابامنصور، ده رشید و ده علی در شهرستان خانمیرزا انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تاکنون عملیات اجرایی تعویض شبکه داخلی روستای ده‌صحرا، احداث مخزن ذخیره روستای مرادان و خاکبرداری مخزن ذخیره آب جهت تعدادی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان خانمیرزا شروع شده است.

محمدی افزود: طرح‌های محرومیت‌زدایی  توسط بسیج سازندگی و نیروی زمینی سپاه استان درقالب ۹ پروژه در ۴۴ روستا با جمعیت ۱۸ هزار و ۳۴۰ نفر در شهرستان‌های خانمیرزا، کیار، کوهرنگ، اردل و لردگان در حال اجرا است.

به گزارش ایرنا بنا بر اعلام شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری  ۱۸ هزار و ۴۹۳ نفر در ۶۸ روستای استان با تانکر، آبرسانی سیار می‌شود.

چهارمحال و بختیاری دارای جمعیتی نزدیک به یک میلیون نفر در ۱۰ شهرستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha