حدود ۲۱ تن روغن مایع در شهرستان مشهد ضبط شد

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۰۶
کد خبر: 84746175
حدود  ۲۱ تن روغن مایع در شهرستان مشهد ضبط شد

مشهد-ایرنا- رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت: حدود ۲۰ هزار کیلوگرم روغن مایع و بیش از هزار کیلوگرم روغن سرخ کردنی احتکار شده در این شهرستان کشف و توقیف شد. 

سیدعلی اکبر نصری سرآسیا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاق کالا، احتکار و عرضه خارج از شبکه توزیع، نظارت و بازرسی به صورت مستمر انجام و طی گشت مشترک کارشناسان بازرسی جهاد کشاورزی و نیروهای اطلاعات سپاه و برابر بررسی‌های انجام شده در بلوار پیامبر اعظم یک انبار شناسایی و کشف شد.

وی ادامه داد: در این عملیات، هزار و ۱۲۵ گالن ۱۶ تا ۱۸ کیلویی کشف شد که ۸۳ گالن، روغن سرخ کردنی و بقیه، روغن مصرف خانوار بود و طبق دستور دادستان و معاون اجرایی در امور شعب تعزیرات حکومتی این کالاها توقیف و به دلیل عدم همکاری و مراجعه مالک ملک و نیز صاحب روغنهای مکشوفه، کالا از محل بارگیری و انتقال داده شد و سپس پلیس اماکن این انبار را مهر و موم کرد.

رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت:در این راستا متهمان شناسایی و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند. 

نصری افزود: شهروندان می‌توانند خبرهای خود را در خصوص احتکار، تقلب، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه کالا به شماره ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ پیامک و یا به شماره تماس ۱۲۴ اعلام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha