۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۲۳
کد خبر: 84746235
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۸ سارق و معتاد متجاهر در کیش دستگیر شدند

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۲۳
کد خبر: 84746235
۲۸ سارق و معتاد متجاهر در کیش دستگیر شدند

کیش - ایرنا - رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: ۲۸ سارق و معتاد متجاهر در اجرای مرحله دوم طرح رعد در این جزیره دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ سید مسعود میرحسینی روز دوشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و کسب رضایت عمومی مردم، طرح تشدید فعالیت‌های انتظامی با هدف مهار سرقت‌های خُرد و جمع آوری معتادان متجاهر و پر خطر و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح  ۱۳ نفر از سارقان شناسایی و دستگیر و برای انجام مراحل قضایی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

سرهنگ میرحسینی گفت: ۱۴ کپسول گاز، هشت دستگاه موتور شارژی، ۹ دستگاه پمپ آب و مقادیر قابل توجهی وجه نقد و لوازم منزل در جریان دستگیری سارقان کشف و به مال باختگان تحویل شدند.

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی ویژه کیش افزود: در اجرای طرح و به منظور افزایش احساس امنیت در جامعه ببپاکسازی بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها ۴۸ نفر از اخلالگران در نظم دستگیر شدند که از بین آنان ۱۵ نفر از معتادان متجاهر دستگیر و برای مراحل ترک به کمپ ترک اعتیاد خارج از جزیره کیش معرفی و اعزام شدند.

وی گفت: پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی ویژه کیش با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی"رعد" برخورد با هنجارشکنان، سارقان، فروشندگان مواد مخدر را در نقاط مختلف جزیره کیش به ویژه بوستان ها، تفرجگاه‌ها در دستور کار دارد و ساکنان جزیره کیش می‌توانند گزارش‌های خود را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha