۵۵ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان با کمک خیران آزادی شدند

سمنان- ایرنا- رییس کل دادگستری استان سمنان گفت: زمینه آزادی ۵۵ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان با مشارکت خیران در جشن گلریزان فراهم شد.

به گزارش ایرنا، محمد جعفر عبدالهی روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: ۴۰ میلیارد ریال  در جشن گلریزان امسال با مشارکت مالی خیران و نیکوکاران مهدیشهری جمع شد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان تصریح کرد: با مشارکت خیران استان سمنان  و تداوم روحیه احسان و نیکوکاری در ماه مبارک رمضان امسال ۱۴ میلیارد ریال در گلریزان مجازی به همت نیکوکاران استان سمنان برای آزادی زندانیان نیز جمع‌آوری‌شد.

عبدالهی ضمن قدردانی از مشارکت های خیران استان سمنان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، تصریح کرد: امیداست با همت خیران در سال جاری شاهد آزادی تعداد بیشتری از زندانیان جرائم غیرعمد در این استان باشیم.

وی تصریح کرد: زندانیان جرائم غیرعمد از جمله افرادی هستند که به علت ناتوانی در پرداخت دیه حوادث رانندگی منجر به فوت یا جرح، ناتوانی در پرداخت مهریه و نفقه، چک‌های برگشتی غیرکلاهبرداری و حوادث کارگاهی، ناخواسته گرفتار زندان شده‌اند.

عبدالهی تاکید کرد: انتظار می‌رود مردم نیک‌اندیش استان در اقدامی خداپسندانه،  برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کنند.

رییس کل دادگستری استان سمنان خاطرنشان کرد: رسانه با اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه نقشی مهم در جذب کمک خیران در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد دارد و انتظار می‌رود در این بخش بیش از پیش یاریگر باشد.

به گزارش ایرنا، جشن گلریزان  با هدف دستگیری از زندانیان جرائم غیرعمد در شب‌های ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

جشن گلریزان در راستای سیاست های تربیتی و حمایتی سازمان زندان های کشور و تأکید رئیس سازمان زندان‌ها مبنی بر ترویج ورزش پهلوانی و زورخانه ای  و اجرای حرکات ورزش زورخانه ای برگزار می‌شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha