۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۰۵
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84746449
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۴۶ درصد از پست‌های سازمانی ادارات خراسان شمالی خالی است 

 بجنورد-ایرنا- معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: اکنون ۴۶ درصد از پست‌های سازمانی ۱۰۱ اداره و دستگاه اجرایی استانی و ملی استان خالی است.

حسین فرجی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در ۲۳ دستگاه اجرایی خراسان شمالی که بودجه استانی دارند هم یکهزار و ۵۹۱ پست از چهار هزار و ۱۱ پست سازمانی این ادارات خالی است.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس ۴۰ درصد از کل پست های سازمانی دستگاه هایی که بودجه استانی دارند، خالی و بدون تصدی است. 

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی افزود: جذب نیرو برای این پست های خالی با برگزاری آزمون های استخدامی انجام می شود.

فرجی در بخش دیگر سخنان خود درباره نیروهای قراردادی در دستگاه های اجرای استان گفت: در ۲۳ دستگاه که بودجه استانی دارند، ۵۲۸ نیروی قرارداد کارمعین، ۱۹۷ نفر نیروی قرارداد موقت و ۲۰ نفر نیروی قرارداد دائم مشغول به خدمت هستند.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع در ۱۰۱ دستگاه و اداره خراسان شمالی ۲ هزار و ۴۳۲ نفر نیروی قرارداد کار معین، ۲ هزار و ۷۰۷ نفر قرارداد موقت و ۴۹۹ نفر قرارداد دائم به کار گرفته شده اند. 

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی با اشاره به سفر قریب الوقوع رییس جمهور به استان خاطرنشان کرد: در این سفر پیشنهاد جذب نیرو ارائه می شود که امید می رود مورد موافقت قرار گیرد.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha