۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۳۹
کد خبر: 84747338
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هالند آزمایش‌های پزشکی منچسترسیتی را هم پشت سر گذاشت

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۳۹
کد خبر: 84747338
هالند آزمایش‌های پزشکی منچسترسیتی را هم پشت سر گذاشت

تهران- ایرنا- ستاره تیم فوتبال بوروسیا دورتموند آزمایش‌های پزشکی تیم منچسترسیتی را هم پشت سر گذاشت و به نظر می‌رسد در روزهای آینده خبر توافق میان ۲ طرف به صورت رسمی اعلام شود.

به گزارش ایرنا، «ارلینگ هالند» در ۲۱ سالگی به‌شدت مورد توجه باشگاه‌های مطرح اروپایی قرار گرفته است. این بازیکن که در ۲ سال و نیم حضور در دورتموند نمایش درخشانی ارائه کرد، در آستانه قرارداد با باشگاه ثروتمند منچسترسیتی قرار دارد.

نشریه «اتلتیک» خبر داد که این باشگاه انگلیسی با فعال‌کردن بند فسخ ۷۵ میلیون یورویی هالند، این بازیکن را به خدمت می‌گیرد. «فابریتزیو رومانو» خبرنگار سرشناس حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا هم مدعی شده است که این بازیکن با سفر به دانمارک، آزمایش‌های پزشکی باشگاه منچسترسیتی را هم پشت سر گذاشته و به آلمان بازگشته است.

نشریه «مارکا» نیز مدعی شد که این انتقال برای باشگاه منچسترسیتی ۳۵۰ میلیون یورو هزینه خواهد داشت. این پول شامل ۷۵ میلیون یورویی است که به باشگاه آلمانی می‌رسد و همچنین حقوق هالند، کمیسیون مدیر برنامه‌های او و همچنین پاداش‌هایی که هالند در طول قرارداد دریافت خواهد کرد.

«کوین دی‌بروینه» ستاره بلژیکی سیتی در حال حاضر در هفته ۳۷۵ هزار پوند حقوق می‌گیرد. رومانو مدعی شده است که حقوق هالند هم همین مبلغ خواهد بود.

هالند که در زمستان ۲۰۱۹ از سالزبورگ به دورتموند رفت در ۸۸ بازی برای این تیم، ۸۵ گل زد و ۲۳ پاس گل به هم‌تیمی‌های خود داد. او تا سال ۲۰۲۴ با زنبورها قرارداد دارد ولی به نظر می‌رسد مسابقه شنبه هفته آینده مقابل هرتابرلین در هفته پایانی بوندس‌لیگا، آخرین بازی او برای دورتموند باشد. به احتمال فراوان پس از این بازی، خبر رسمی پیوستن هالند به سیتی اعلام خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha