۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۳۴
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84747518
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نانوایی‌های مهاباد مکلف به ثبت اطلاعات کارتخوان در سامانه شدند

مهاباد - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: نانوایی‌های فعال سطح شهرستان موظف هستند اطلاعات کارتخوان های خود در سامانه نانوایی ثبت کنند.

محمد جهین روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به احتمال تخصیص ارز ترجیحی کالاهای اساسی و انواع یارانه‌ها به صورت هوشمند و همچنین در دستور کار بودن طرح‌های عرضه مستقیم کالا به گروه‌های منتخب جامعه، تمام نانوایی‌های سنگکی، بربری، روغنی (یارانه یک و ۲ سطح شهر و روستا) مکلفند در اسرع وقت و فوری اطلاعات دستگاه کارتخوان خود را ثبت کنند.

وی ادامه داد: نانوایی‌ها با مراجعه به کافی نت ها و با در دست داشتن مشخصات کارتخوان شامل پرداخت الکترونیک، شماره پذیرنده، شماره ترمینال و مشخصات کلی پروانه کسب اقدامات لازم را در سامانه انجام دهند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد اظهار کرد: صاحبان نانوایی در صورت بروز هر گونه مشکل به ساختمان اداری اتاق اصناف مراجعه کنند، بعد از تکمیل ثبت نام بلافاصله جهت ارسال مشخصات ‌این واحدها به سازمان‌های ذیربط در مرکز استان اقدام می‌شود.

به گزارش ایرنا،  دولت به جهت سیاست و اهمیت حوزه تامین نان برنامه‌ای هوشمندسازی نظام تامین نان به تفکیک کدملی، مناطق جغرافیایی، گروه‌ها و اقشار حمایتی در دستورکار قرار دارد؛ این طرح برای نخستین بار در کشور شکل گرفت و براساس آن امکان رصد صفر تا صد زنجیره یعنی از زمان واردات گندم در انبارها، کارخانه‌ها، شرکت‌های پخش، نانوایی های سنتی و صنعتی به خوبی فراهم خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha