۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۵۳
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84747591
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۸۰ تُن گوگرد احتکار شده در ملایر کشف و ضبط شد

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۵۳
کد خبر: 84747591
۱۸۰ تُن گوگرد احتکار شده در ملایر کشف و ضبط شد

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی ملایر از کشف و ضبط ۱۸۰ تُن گوگرد احتکار شده در این شهرستان خبر داد و گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی این میزان گوگرد در یک انبار خارج از شهر کشف و ضبط شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ«احمد ساکی» روز سه‌شنبه در این باره اظهار داشت: در بازرسی از این مکان سه هزار و ۶۰۰ کیسه ۵۰ کیلویی در مجموع به وزن ۱۸۰ تُن گوگرد احتکار شده کشف شد.

وی افزود: ارزش ریالی این محموله ۲۶ میلیارد ریال برآورد شده و با تشکیل پرونده یک متهم در این رابطه به مراجع قانونی معرفی شد.

فرمانده انتظامی ملایر همچنین از جمع‌آوری ۳۰ معتاد متجاهر و پرخطر طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: به منظور پاکسازی مناطق آلوده از معتادان کارتن‌خواب، طرح شهرستانی پاکسازی نقاط آلوده با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر و کلانتری ۱۱ به مدت ۲۴ ساعت در نقاط از پیش تعیین شده اجرا شد.

سرهنگ ساکی با بیان اینکه تمامی نقاط آلوده در این طرح پاکسازی شد، گفت: همچنین ۱۹ معتاد متجاهر توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و ۱۱ معتاد متجاهر توسط ماموران کلانتری ۱۱ شهداء جمع‌آوری و پس از غربال‌گری برای مداوا و ترک اعتیاد تحویل مراکز بازپروری شدند.

وی همچنین به دستگیری سارق حرفه‌ای مغازه و کشف ۱۰ فقره سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۲ پاسداران ملایر اشاره کرد و افزود: در بازرسی ماموران از مکان مورد نظر، اموال مسروقه‌ای همچون گوشی‌های تلفن همراه، انواع شارژر گوشی و انواع قطعات و تجهیزات تلفن همراه، به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

به گفته فرمانده انتظامی ملایر، با تشکیل پرونده این متهم به مراجع قضایی تحویل داده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha