مدیران آذربایجان غربی در ارتباط با طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها، اطلاع رسانی کنند

ارومیه - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: در راستای شفاف سازی و اطلاع رسانی از نحوه اجرای طرح توزیع عادلانه یارنه‌ها و مزایای آن به مردم این استان، مدیران و متولیان امور از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، رضا ابراهیمی عصر چهارشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی افزود: موارد مهم در این بخش استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه‌ها در رابطه با ایجاد آرامش و اطمینان خاطر به مردم و رفع نگرانی‌های آنهاست زیرا مردم اینک از بابت اجرای طرح و گرانی احتمالی کالاها نگران هستند.

وی ادامه داد: متولین و مجریان دستگاه‌های مرتبط با این طرح باید این نگرانی‌ها را برطرف کنند و این امر جز با اطلاع رسانی مناسب از مزایای طرح و جلب همکاری و مشارکت مردم صورت نمی‌گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی که در این حوزه وظیفه مستقیم دارند باید اطلاع رسانی کنند و پاسخگوی رسانه‌ها برای آگاهی رسانی به آحاد جامعه باشند.

ابراهیمی یادآور شد: در استان اقداماتی که در راستای اجرای این طرح صورت می‌گیرد و مزایای این طرح باید در جامعه روشن سازی شود و مردم به صورت مناسب در جریان این اقدامات و مزیت‌های اجرای طرح قرار گیرند.

رییس شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی اضافه کرد: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این طرح مهم که به نفع مردم است باید تولید محتوا متناسب داشته و هدایت و راهبری مناسبی در راستای اقناع سازی جامعه انجام دهند.

ابراهیمی افزود: رسانه‌ها بویژه صدا و سیما در این راستا نقش موثری بر عهده دارند البته اگر متولیان امور بدون اطلاع رسانی و مردم را در جریان امور قرار دادن و اقناع سازی جامعه انجام وظیفه کنند، اقدامات خروجی مناسبی نخواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: باید تمام دستگاه‌ها با تمام توان پای کار بیایند و شورای اطلاع رسانی نیز با همکاری اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی ضمن آگاهی بخشی جامعه با انعکاس مزیت‌های طرح، در جهت خنثی سازی هجمه‌های رسانه‌ای معاندین برنامه و تولید محتوا داشته باشند.

ابراهیمی تاکید کرد: افدامات استانی باید در بحث بازرسی‌ها و نظارت‌ها بر بازار و برخورد با متخلفان صنفی و سواستفاده کنندگان به درستی در جامعه ترویج یابد ضمن اینکه از مشارکت مردم در این بخش باید بخوبی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: مردم باید بدانند که نظارت بر بازار وجود دارد و این روند با قدرت در حال انجام است در این بخش رسانه‌ها باید پای کار بیایند و با تولید محتوای مناسب و انعکاس اقدامات متولیان امور، مردم را از نتایج مثبت اجرای طرح آگاه کنند.

ابراهیمی اضافه کرد: مردم منتظر هستند تا برنامه‌های ما را بشنود و اگر ما روشنگری نکنیم به طور قطع برخی سواستفاده کنندگان موضوع را به سمت مسیر دلخواه خود هدایت می‌کنند.

رییس شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی یادآور شد: در راستای نظارت بر بازار و جلوگیری از ایجاد هجمه باید روزانه به مردم گزارش دهیم تا بتوانیم فضا رو برای اجرای هر چه بهتر طرح مهیا کنیم.

به گزارش ایرنا، در این جلسه مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی از جمله جهادکشاورزی، امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و امور اقتصادی استانداری گزارشی از روند اجرای طرح و اقدامات انجام شده، ارائه کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha