۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۲:۱۹
کد خبرنگار: 1762
کد خبر: 84749751
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کلاهبردار ۴۰ میلیارد ریالی در مراغه دستگیر شد

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۲:۱۹
کد خبر: 84749751
کلاهبردار ۴۰ میلیارد ریالی در مراغه دستگیر شد

مراغه- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: کلاهبردار حرفه ای ۴۰ میلیارد ریالی در قالب شرکت تولیدی قطعات خودرو در مراغه دستگیر شد.

سردار علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یکی از کلاهبردان فراری ضمن اقامت در یکی از باغات اطراف شهرستان مراغه و راه اندازی یک واحد غذاخوری قصد فعالیت در زمینه قاچاق و انتقال افراد به صورت غیر قانونی از مرزهای غربی کشور را دارد موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان مراغه قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان در ادامه افزود: ماموران با شیوه های پلیسی موفق به شناسایی کلاهبردار شده و در عملیاتی غافلگیرانه پس از هماهنگی قضائی متهم را در دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده مشخص شد، متهم اهل شهرستان کرج بوده و از سوی مرجع قضائی استان البرز به اتهام کلاهبرداری ۴۰ میلیارد ریالی تحت عنوان شرکت تولید قطعات خوردو متواری و تحت تعقیب است.

سردار محمدی خاطرنشان کرد: کلاهبردار حرفه ای با اقدام سریع و هوشیارانه ماموران پلیس امنیت عمومی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی در پایان با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش جامعه و افراد جامعه خط قرمز پلیس است، از شهروندان خواست تا ضمن توجه به هشدارها و توصیه های پلیس در رابطه با پیشگیری از وقوع کلاهبرداری، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 
بیش از ۴ تن آرد خارج از شبکه توزیع در مراغه کشف شد

همچنین فرمانده انتظامی مراغه عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا از کشف ۴ تن و ۲۴۰ کیلوگرم آرد خارج از شبکه توزیع به ارزش ۴۳۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد جدّی با سوءاستفاده کنندگان و محتکران ارزاق عمومی، مامورین پلیس امنیت عمومی در حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ توحید فارسی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودرو آرد غیر مجاز قاچاق که فاقد هرگونه مدارک مثبت بود را کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و خودروی مربوطه توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این کالا را ۴۳۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، افزود: برخورد جدّی با سوءاستفاده کنندگان و محتکران ارزاق عمومی و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد.

وی از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ گزارش کرده و پیشنهادات، انتقادات و تقدیرات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha