۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۹:۱۵
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 84750604
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور: به افراد بی‌حجاب در ادارات خدمات ارائه نمی‌شود

بجنورد- ایرنا- دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: کارکنان دستگاه های اجرایی باید از ارائه خدمت به افراد بی‌حجاب و افرادی که پوشش مناسب ندارند، خودداری کنند.

دکتر سیدمجید امامی روز پنجشنبه در حاشیه نشست شورای فرهنگ و عمومی بجنورد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نظارت بر پوشش کارکنان دولت که از سوی وزارت کشور و وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی مشخص می شود برعهده حراست دستگاه هایی اجرایی است.

وی گفت: براساس دستورالعمل که از سوی ستاد امربه معروف و نهی از منکر ابلاغ شده است با هرگونه تخلف پوششی آقایان و خانم های کارکنان دولت و حقوق بگیران برخورد خواهد شد.

وی افزود: در این دستور العمل جزییات و شاخص های گوناگون از جمله رنگ پوشش لباس، قد و آراستگی مشخص شده است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی با بیان اینکه لباس کارکنان دولت همواره الگوی برای نوع پوشش افراد بوده است، گفت:  باید اجازه ندادآندسته از کارکنان ادارات که پوشش اسلامی را رعایت نمی کنند خدشه ای به سیمای آراسته دیگر کارکنان دولت وارد کنند.

امامی گفت: پوشش اسلامی علاوه بر کارکنان دولت شامل کارکنان مراکز عمومی ارائه کننده خدمات است.

وی افزود: این نوع پوشش هچنین کارکنان شرکت های هواپیمایی و راه آهن را نیز شامل می شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در سفر ۲ روزه خود به خراسان شمالی از مراکز فرهنگی این استان بازدید کرد و همچنین با فعالان و کارگزاران مدو لباس و فعالان جبهه فرهنگی اجتماعی و فعالان دانشگاهی و حوزوی استان جلسات و دیدارهایی داشت. آخرین برنامه این مسوول کشور حضور در نشست شورای فرهنگ  عمومی استان بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha