۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۳:۰۳
کد خبرنگار: 2181
کد خبر: 84750812
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱۷ تن شکر احتکاری در شهرستان صحنه کشف شد

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۳:۰۳
کد خبر: 84750812
 ۱۱۷ تن شکر احتکاری در شهرستان صحنه کشف شد

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۱۷ تن شکر احتکار شده در شهرستان صحنه به ارزش ۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران انتظامی صحنه از وجود دو انبار محل احتکار کالاهای اساسی در این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی کرمانشاه با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق به شناسایی انبارهای محل احتکار شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته ۱۱۷ تن شکر احتکار شده که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۳۰ میلیارد ریال می‌رسد.

سردار جاویدان همچنین از دستگیری ۲ نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضایی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

کشف ۴ و نیم تن اقلام اساسی احتکار شده در ثلاث باباجانی

فرمانده انتظامی ثلاث باباجانی از کشف ۴ تن و ۵۰۰ کیلوگرم اقلام اساسی احتکار شده شامل روغن مایع و جامد، برنج و شکر به ارزش ۵ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فضل اله پرنو اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران مبنی بر وجود ۲ انبار احتکار کالاهای اساسی در یکی از روستاهای شهرستان ثلاث باباجانی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پس از شناسایی انبارهای مورد نظر و هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

سرهنگ پرنو افزود: در این بازرسی سه هزار و ۷۰۰ کیلوگرم انواع روغن مایع و جامد، ۴۵۰ کیلوگرم برنج خارجی و ۳۵۰ کیلوگرم شکر احتکاری کشف شد.

رئیس پلیس ثلاث باباجانی با بیان اینکه ارزش محموله احتکار شده به پنج میلیارد ریال می رسد، از دستگیری دو نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

کشف هشت تن مواد غذایی فاسد در کنگاور

 فرمانده انتظامی کنگاور از کشف هشت تن مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته با تلاش ماموران پلیس شهرستان خبر داد.

سرهنگ عنایت فلاحی اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی های انجام گرفته هشت تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد شامل برنج، ماکارونی، نوشابه، دلستر و ... کشف شد.

سرهنگ فلاحی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را یک میلیارد ریال برآورد کرده اند، از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha