۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۹:۳۵
کد خبرنگار: 2235
کد خبر: 84751495
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سیل به بیش از ۲۰ هکتار از شالیزار های رضوانشهر خسارت وارد کرد

رشت- ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رضوانشهر گفت: براثر طغیان رودخانه و جاری شدن سیل، بیش از ۲۰ هکتار از شالیزارهای برنج و بخش زیادی از سردهنه های کشاورزی در این شهرستان تخریبب شدند.

به گزارش ایرنا، فرشید تحویلداری در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: هنوز آمار دقیقی از خسارت های موجود در دست نیست و کارشناسان مشغول جمع بندی هستند که با تکمیل شدن نهایی آمار مربوطه اعلام خواهد شد.

معاون هماهنگی امورعمرانی فرمانداری رضوانشهر گفت: بر اثر بارش شدید باران طی شب گذشته و ایجاد سیلاب به حدود ۲۰ هکتار از مزارع کشاورزی و بخش زیادی از سردهنه های این شهرستان خسارت وارد شد.

به گفته، پس از وقوع این حادثه فرماندار و کلیه اعضای ستاد مدیریت بحران با حضور در جمع کشاورزان زحمتکش روستاهای سیاه بیل، گالش خیل و خوشابر، ضمن بازدید از مزارع و راه دسترسی مردم، که براثر بارش شدید و طغیان رودخانه چافرود تخریب شده بود دستورات لازم به اعضای ستاد مدیریت بحران صادر گردید.

سیل به بیش از ۲۰ هکتار از شالیزار های رضوانشهر خسارت وارد کرد

 تحویلداری با اشاره به اینکه بارندگی چندروز اخیر در سطح مناطق کوهستانی رضوانشهر و پره سر شدید بوده است گفت: هم اکنون شاهد طغیان رودخانه های چاف رود، تیزرود، شفارود، لفارود، اردجان و دیناچال هستیم و در همین راستا تعداد زیادی از سردهنه های موجود بر اثر جاری شدن سیل تخریب شده اند.

 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت، دو بخش بنام های مرکزی و پره سر و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلوکتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و دارای حدود ۱۰ هزار هکتار شالیزار می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha